لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برای جلوگیری از نشت اطلاعات، کارکنان اپل به خود دوربین می‌بندند

برای جلوگیری از نشت اطلاعات، کارکنان اپل به خود دوربین می‌بندند

وب سایت Front Page Tech که در زمینه انتشار شایعات و خبرهای تایید نشده شرکت اپل فعالیت می‌کند به تازگی گزارش داده که کارکنان اپل موظف به بستن دوربین به خود شده‌اند. این وب‌ سایت ادعا کرده که اپل به دلیل جلوگیری از نشت اطلاعات اقدام به انجام چنین کاری کرده است.

شرکت اپل مدت‌ها است که با چالش نشت اطلاعات محصولات معرفی نشده مواجه است. این شرکت مشخصا از سال ۲۰۱۷ و پس از آغاز موج خبرهای مربوط به آیفون X با مشکل فاش شدن اطلاعات پیش از برگزاری رویدادها مواجه است و تاکنون نیز نتوانسته منبع اصلی نشت این اطلاعات را پیدا کند. این موضوع تاجایی پیش رفته که حتی اطلاعات مربوط به کنفرانس‌های اپل نیز به طور کامل پیش از برگزاری آن‌‌ها در خبرگزاری‌های مختلف پوشش داده می‌شود.

در این میان شرکت اپل به کارکنان خود دوربین‌های قابل کارگذاری روی بدن داده و از آن ها خواسته تا آن‌ها را در زمان انجام وظیفه نصب کنند تا از این طریق بتواند منبع اصلی نشت اطلاعاتی را شناسایی کند.

اپل تنها به کارکنانی که در بخش نگهداری از محصولات سخت افزاری معرفی نشده کار می‌کنند این دوربین‌ها را ارائه داده و از آن‌ها خواسته تا دوربین‌ها را در زمان انجام وظیفه نصب کنند.

Front Page Tech به عنوان انتشاردهنده این گزارش البته اپل را به خاطر این کار نیز مسخره کرده است. این خبرگزاری اعلام کرده که تلاش اپل برای نصب دوربین روی لباس کارکنان کاری بیهوده است و جلوی نشت اطلاعاتی را نمی‌گیرد، چرا که منبع نشت‌ اطلاعاتی می‌تواند در ساعت غیرکاری اقدام به نشت اطلاعاتی کند و دقیقا نیازی به نشت اطلاعاتی در زمان انجام وظیفه ندارد.

از طرف دیگر، بسیاری از نشت‌های اطلاعاتی امروز از داخل شرکت اپل انجام نمی‌شود، بلکه سیاست برون‌سپاری اپل باعث شده تا بسیاری از شرکت‌های فعال در زمینه تولید انبوه قطعات که اپل سفارش تولید یا اسمبل محصولات خود را به آن‌ها می‌دهد نیز در نشت اطلاعاتی اخیر دخیل باشند که جلوگیری از این کار برای شرکت اپل تقریبا غیرممکن است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420