لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دومین بتای مک او اس مانتری منتشر شد

دومین بتای مک او اس مانتری منتشر شد

اپل اخیرا دومین بتای مک او اس مانتری را منتشر کرده است. این نسخه سه هفته بعد از اولین بتا پس از کنفرانس WWDC ارائه شده است.

توسعه دهندگانی که ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند از طریق Apple Developer Center دومین بتای مک او اس مانتری را دانلود کنند و بعد از نصب پروفایل مناسب، نسخه بتا از طریق Software Update در System Preferences قابل دسترسی خواهد شد.

طبق روال همیشه اپل توصیه می‌کند تا به دلیل باگ‌ها و مشکلات مربوط به انتشار اولیه نرم افزار، نسخه جدید روی دستگاه اصلی نصب نشود.

مک او اس مانتری قابلیت Universal Control را معرفی کرده که به کاربر امکان می‌دهد تا موس، کیبورد و ترک‌پد در چندین دستگاه مک یا آیپد استفاده شود، ضمن اینکه قابلیت جدید AirPlay to Mac هم معرفی شده است.

قابلیت جدید دیگری که در سیستم عامل جدید مک ارائه شده طراحی دوباره سافاری با نوار تب جدید و پشتیبانی از Tab Groups است، فیس تایم با ویژگی Spatial audio، Portrait Mode در مک M1 و Voice Isolation که صدای پس زمینه را حذف می‌کند نیز در این نسخه قابل استفاده خواهند بود.

قابلیت جدید دیگری با عنوان SharePlay ‌FaceTime‌ معرفی شده که به کاربران امکان تماشای تلوزیون، گوش کردن به موسیقی و به اشتراک گذاری نمایشگرها با یکدیگر را می‌دهد.

قابلیت Shared With You، می‌تواند موسیقی، لینک‌ها، پادکست‌ها، اخبار و عکس‌هایی که در Messages ارسال می‌شود را پیگیری و در اپلیکیشن‌های مربوطه آنها را نشان دهد.

اپلیکیشن Shortcuts در iOS اکنون روی مک موجود است و Focus با حذف عوامل پرت کننده حواس در پس زمینه، به کاربر کمک کرده تا کارهای خود را به درستی انجام دهد.

Mail Privacy Protection می‌تواند IP را پنهان و از ردیابی از طریق پیکسل‌های نامرئی جلوگیری کند، iCloud Private Relay می‌تواند مرورگر سافاری را محافظت کند.

دومین بتای مک او اس مانتری فقط برای توسعه دهندگان منتشر شده و در ماه جولای نسخه بتا مانتری در دسترس آزمایش کنندگان عمومی قرار خواهد گرفت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420