لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل دسترسی ایکس کد کلود را به توسعه‌دهندگان داد

اپل دسترسی ایکس کد کلود را به توسعه‌دهندگان داد

اپل اخیرا استفاده از سرویس جدید ایکس کد کلود را به توسعه‌دهندگان داده است، این سرویس در WWDC 2021 در ماه ژوئن برای اولین بار معرفی شد.

اپل طی ارسال ایمیلی ضمن تبریک به توسعه دهندگان، اطلاع داده که اکانت آن‌ها برای ایکس کد کلود فعال شده و آن‌ها می‌توانند از خدمات یکپارچه‌سازی و تحویل مداوم که در Xcode 13 قرار داده شده، استفاده کنند.

ایکس کد کلود یک سرویس آنلاین مبتنی بر Xcode است که از سرویس‌های ابری اپل استفاده می‌کند. توسعه دهندگان می‌توانند اپلیکیشن‌های دارای کیفیت بالا را به جای اجرای مستقیم روی مک یا دستگاه‌های دیگر در سرویس ابری اپل ساخته، آزمایش کرده و سپس آماده عرضه به کاربران کنند.

این سرویس ابری به صورت انحصاری برای توسعه‌دهندگان طراحی شده و روشی ساده و سریع برای ارائه اپلیکیشن‌های در حال ساخت است تا محدودیت کمتری برای اجر و تست آن‌ها وجود داشته باشد. این سرویس موجب شده تا فضای مک برای انجام و ارائه کارهای دیگر آزاد باشد و پردازش سنگین برای توسعه نرم افزار نیاز نباشد.

Parallel testing در این سرویس ابری به این معنی است که توسعه دهندگان می‌توانند روی مک، سیستم‌عامل‌ها و پلتفرم‌های مختلف را شبیه‌سازی کرده و در دستگاه فعلی اپل آزمایش کنند. در نهایت توسعه‌دهندگان می‌توانند از طریق سرویس آنلاین TestFlight برای دریافت و ارسال فیدبک سریع به آزمایش‌کنندگان بتا استفاده کنند.

اپل قبلا به توسعه دهندگان اجازه داده بود تا در لیست انتظار ایکس کد کلود ثبت نام کنند. همچنین توسعه‌دهندگانی که در Apple Developer Program به عنوانAccount Holders حضور دارند، از هفتم ژوئن 2021 مجاز به ثبت نام برای ایکس کد کلود شده‌اند. گفتنی است که آخرین نسخه بتا Xcode 13 باید روی مک توسعه‌دهندگان موجود باشد.

ارائه قابلیت ایکس کد کلود به توسعه دهنده کمک می‌کند تا در گام‌های مختلف توسعه یک اپلیکیشن به تغییر ابزار نیازی نداشته باشد و همه اقدامات لازم برای توسعه، نظیر آزمایش و انتشار آن در فضای ابری Xcode 13 را انجام دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373