لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیر توسعه واچ او اس در مورد اضافه شدن آیدی کارت در اپل واچ توضیح داد

مدیر توسعه واچ او اس در مورد اضافه شدن آیدی کارت در اپل واچ توضیح داد

Kevin Lynch معاون فناوری و مسئول بخش توسعه نرم افزاری اپل واچ درباه نحوه عملکرد آیدی کارت در اپلیکیشن Wallet همراه با سیستم عامل جدید اپل واچ watchOS 8 توضیحاتی را ارائه داده است.

با معرفی iOS 15 و WatchOS 8 در کنفرانس WWDC 2021، اپل به کاربران آمریکایی این امکان را ارائه داد تا آیدی کارت یا گواهی‌نامه رانندگی خود را در اپلیکیشن Wallet اضافه کرده و دیگر نیازی به حمل فیزیکی آنها نداشته باشند.

Kevin Lynch معاون فناوری اپل بر اکثر طراحی‌های اپل واچ نظارت دارد و اخیرا طی مصاحبه‌ای با Yahoo Finance درباره نحوه کارها و برنامه‌های اپل برای این قابلیت در آینده توضیحاتی ارائه داده است.

او گفته در ایالت‌های مشخصی آیدی کارت‌ها به اپلیکیشن Wallet اضافه خواهند شد، گرچه اپل درباره اینکه این طرح در کدام ایالت‌ها اجرا می‌شود توضیحی نداده است. اپل همچنین قصد دارد با کمک اداره امنیت حمل و نقل آمریکا، آیدی بلیت‌های دیجیتال را جایگزین کارت‌های فیزیکی کند.

کاربران، آیدی کارت خود را در اپلیکیشن والت خواهند داد و می‌توانند آن را همانند سایر کارت‌های خود در این اپلیکیشن مشاهده کنند. نحوه عملکرد این قابلیت شبیه Apple Pay است که اطلاعات آن به صورت دیجیتالی ارائه شده و مثل کارت‌های اعتباری و نقدی با رمز عبور محافظت می‌شود.

اپل همراه با یکپارچه‌سازی آیدی کارت، قابلیت‌های جدیدی اضافه را کرده که در مکانیزم قابلیت Car Key نیز موجود است و به کاربر امکان باز کردن قفل اتومبیل را نیز می‌دهد.

اپل قصد دارد با پشتیبانی از قفل‌های هوشمند متنوع این توانایی را به کلیدهای دیجیتالی خانه اضافه کند که در اپلیکیشن Wallet ذخیره می‌شوند، همچنین برای هتل‌هایی که در طرح جدید کلید دیجیتالی اپل شرکت کنند، این ویژگی قابل عرضه خواهد بود.

اپل برای اجرای طرح جدید خود باید قوانین و توافق‌نامه‌هایی برای هر ایالت ارائه دهد و به همین دلیل نام ایالت‌های پشتیبانی کننده از این فناوری دست کم تا اواخر امسال معلوم نخواهد بود.

آیدی کارت در iOS 15 و watchOS 8 معرفی شده و ممکن است تا زمان عرضه آن در پاییز دستخوش تغییرات و بهینه‌سازی‌های ویژه‌ای شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420