لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لنز التراواید دوربین ایفون ۱۳ پرو مجهز به فوکوس خودکار است

لنز التراواید دوربین ایفون ۱۳ پرو مجهز به فوکوس خودکار است

مینگ چی کو پیشگوی شناخته شده محصولات اپل به تازگی طی گزارشی اعلام کرده که شرکت اپل در تلاش است تا قابلیت فوکوس خودکار را به لزن التراواید دوربین آیفون ۱۳ بیاورد.

در گزارش اخیر او آمده است که دوربین آیفون ۱۳ پرو قرار است مجهز به لنز التراواید بهبود یافته‌تر در کنار سیستم فوکوس خودکار و قابلیت‌های دیگر شود. او اعلام کرده که شرکت اپل در تلاش است تا دوربین این تلفن‌های هوشمند را با تعبیه این قابلیت‌ها در کنار سیستم استبلایز کامل برای هر سه لنز نسبت به دوربین آیفون ۱۲ پرو قدرتمندتر کند.

آیفون ۱۲ پرو مجهز به سیستم فوکوس عادی است و قابلیت فوکوس خودکار در آن وجود ندارد. در این میان عرضه قابلیت فوکوس خودکار در آیفون ۱۳ پرو باعث می‌شود تا تصاویر واضح‌تر و شفاف‌تری از طریق دوربین این تلفن هوشمند به ثبت برسند. البته قابلیت‌های دوربین آیفون جدید به همین چند مورد خاص محدود نخواهند شد، بلکه شرکت اپل در تلاش است تا بخش‌هایی از دوربین، نظیر بخش عکاسی در نور کم را نیز بهبود ببخشد.

دوربین این تلفن هوشمند جدید احتمالا دارای امکانات بیشتری برای ثبت تصاویر بهتر در حالت شب خواهد بود و اپل امکاناتی ویژه را برای عکاسی در شب و محیط‌های دارای نور کم ارائه خواهد داد.

مینگ چی کو در نهایت ضمن تایید گزارش‌های مربوط به تلاش اپل برای تولید چهار تلفن هوشمند در سال ۲۰۲۱، اعلام کرد که این شرکت در سال ۲۰۲۲ میلادی نیز چهار مدل تلفن هوشمند را تولید و آماده عرضه خواهد کرد که هر چهار مدل آیفون ۲۰۲۲ مجهز به لنز التراواید دارای سیستم فوکوس خودکار خواهند بود. با این حال مینگ چی کو تاکیید کرده که در سال ۲۰۲۱ قابلیت فوکوس خودکار صرفا به مدل‌های پروی آیفون ۱۳ محدود می‌شوند و کاربران مدل‌های معمولی از آن بی‌بهره هستند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420