لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایکس کلود برای آیفون آماده استفاده شد

ایکس کلود برای آیفون آماده استفاده شد

شرکت مایکروسافت بالاخره پس از چند ماه انتظار، اقدام به عرضه سرویس ایکس کلود برای آیفون و آیپد کرده است که از همین حالا از طریق مرورگر سافاری قابل استفاده است.

ایکس کلود برای آیفون و آیپد که به تازگی عرضه شده به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون دانلود و نصب نرم افزاری خاص، صرفا از طریق مرورگر سافاری و مرورگرهای اینترنتی دیگر اقدام به اجرای بازی‌های ویدویی همراه با پشتیبانی از پردازش ابری کنند.

کاربران آیفون و آیپد که تمایل به اجرای بازی‌های ویدیویی دارند می‌توانند با پرداخت هزینه مشخص برای خرید سرویس گیم پس، به تمامی بازی‌های پشتیبانی شده دسترسی داشته باشند. گفتنی است که عرضه این امکان دقیقا دو هفته پیش از طرف منابع رسمی مایکروسافت تایید شده بود.

ایکس کلود یک سرویس استریم بازی مبتنی بر پردازش ابری استفاده که در زمان رونمایی و عرضه برای آیفون ها با مشکلات حقوقی مواجه شد. شرکت اپل از یک طرف قوانین محدود کننده ای برای عرضه سرویس‌های استریم در نظر گرفته بود و از طرف دیگر شرکت مایکروسافت حاضر به اجرایی کردن قوانین اپ استور نبود. طبق قوانین اپل برای عرضه سرویس‌های استریم بازی که مبتنی بر پردازش ابری هستند، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که توسعه دهنده بازی بتواند عنوان خود را به صورت جداگانه در اپ استور عرضه کند و اپل نیز حق کمیسیون ۳۰ درصدی را بابت عرضه این اپلیکیشن دریافت کند.

همین موضوع باعث شد تا مایکروسافت حتی درخواست عرضه ایکس کلود را برای پلتفرم آی او اس و آیپد او اس به اپ استور ارائه ندهد. مایکروسافت در آن زمان ادعا کرد که سیاست شرکت اپل باعث تخریب تجربه کاربران خواهد شد و هرگز حاضر به اجرای قوانین اپ نشد.

در نهایت شرکت مایکروسافت تصمیم گرفت تا ایکس کلود را از طریق مرورگر اینترنتی و بدون نیاز به نصب نرم افزاری خاص به کاربران آیفون ها ارائه دهد. این سرویس که صرفا با خرید اشتراک گیم پس فعال می شود به کاربران اجازه خواهد داد تا تمامی بازی های گرافیکی را بدون محدودیت از طریق دستگاه های همراه و بدون نیاز به قدرت پردازش خاص اجرا کنند.

کاربرانی که تمایل به اجرای ایکس کلود در تلفن های هوشمند ایفون دارند میتوانند با اتصال کارت های اعتباری خود به اکانت مایکروسافت تا سه ماه تنها با پرداخت یک دلار به صورت ماهانه به آن دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که ایکس کلود در تمامی دستگاه های متصل به اینترنت نظیر کامپیوترهای ویندوزی، مک، آیفون و آیپد و اندروید قابل اجرا است و امکان دسترسی به بازی های ویدیویی را به کاربران میدهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420