لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش پرینت گرفتن یادآورهای آیفون

آموزش پرینت گرفتن یادآورهای آیفون

یکی از قابلیت‌های جالب که شرکت اپل در توسعه‌ سیستم عامل آی او اس ارائه داده و بسیاری از آن خبر ندارند، این است که شما می‌توانید لیست یادآوری‌های ذخیره شده خود در آیفون یا آیپد را پرینت بگیرید.

یادآور‌ها در زمانی مشخص که خودتان تنظیم کرده‌اید به شما نشان داده می‌شوند، اما ممکن است تمایل داشته باشید که این یادداشت‌ها را به صورت چاپی در اختیار داشته باشید. به عنوان مثال ممکن است بخواهید لیست خرید را به صورت فیزیکی به یکی از اعضای خانواده بدهید تا آن را در یک فروشگاه همراه داشته باشد.

در ادامه با ما همراه باشید تا طرز پرینت گرفتن لیست یادآوری‌ها را در آیفون و آیپد به شما آموزش دهیم.

چگونه می‌توانید لیست یادآوری‌ها را در آیفون یا آیپد پرینت بگیرید؟

قبل از هر کاری باید مطمئن شوید که سیستم عامل آیفون یا آیپد شما iOS 14.5 یا iPadOS 14.5 یا نسخه جدیدتر از آن باشد. این قابلیت در نسخه‌های قدیمی قابل دسترسی نیست، سپس مراحل زیر را دنبال کنید.

به یاد داشته باشید که پیش از انجام این کار باید پرینتر به اشتراک گذاشته شده در شبکه خود را روی آیفون یا ایپد نصب کرده باشید.

  • 1- اپلیکیشن Reminders را در صفحه هوم راه‌اندازی کنید.
  • 2- در قسمت My Lists گزینه Reminders را انتخاب و تپ کنید.
  • 3- در این قسمت نسخه دیجیتالی لیست یادآوری نشان داده می‌شود ولی می‌توانید در گوشه بالا سمت راست روی آیکون سه نقطه ضربه بزنید تا به گزینه‌های بیشتری دسترسی پیدا کنید.
  • 4- از منوی زمینه روی گزینه Print تپ کنید.
  • 5- به صفحه گزینه‌های چاپ رفته و پیش‌نمایش نسخه چاپی را مشاهده خواهید کرد. برای انتخاب دستگاه چاپگر مورد نظرتان روی گزینه Printer ضربه بزنید، تعداد نسخه‌ها را تنظیم کرده و روی گزینه Print در گوشه سمت راست بالای منو ضربه بزنید.

برای چاپ مستقیم از آیفون یا آیپد به چاپگری نیاز دارید که از AirPlay پشتیبانی کند. در صورتی که از چاپگر مبتنی بر وای فای استفاده می‌کنید اپلیکیشن اختصاصی آن که توسط شرکت سازنده توسعه داده شده را باید نصب کنید.

لازم به ذکر است که می‌توانید لیست یادآوری‌های خود را به عنوان یک فایل PDF ذخیره کنید. با نگه داشتن طولانی انگشت روی صفحه پیش نمایش که در منوی Printer Options موجود است، به این گزینه دسترسی پیدا می‌کنید. سپس صفحه اشتراک iOS را بیاورید و آن را در اپلیکیشن Files ذخیره کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373