لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

روش پاک کردن اطلاعات آیفون دزدی در برزیل آسان می‌شود

روش پاک کردن اطلاعات آیفون دزدی در برزیل آسان می‌شود

اپل روشی آسان برای حذف اطلاعات از آیفون دزدی در اختیار کاربران برزیلی قرار داده تا با پاک کردن سریع دستگاه خود، مانع از دسترسی سارقین به حساب‌های بانکی شوند.

اخیرا مشاهده شده تعداد آیفون‌ها و گوشی‌های هوشمند دزدی در برزیل رو به افزایش است و به همین دلیل شرکت‌های فناوری برای کمک به کاربران به دنبال راه چاره هستند.

اکنون سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده واقع در سائوپائولو برزیل اظهار کرده که بانک‌ها قول داده‌اند مراکز اضطراری برای مقابله با این گونه فعالیت‌های مجرمانه را ایجاد کنند، ضمن اینکه اپل و گوگل هم متعهد شده‌اند که آیفون‌ها و گوشی‌های دزدی به راحتی پاک شوند.

بنابر گزارش جدیدی از روزنامه برزیلی Folha de S.Paulo، در جلسه‌ای که با حضور اپراتورهای موبایل و بانک‌ها برگزار شد، آن‌ها متعهد به ایجاد مراکز اضطراری برای مسدود کردن سریع حساب‌ها در آیفون‌ها و گوشی‌های هوشمند دزدی شده‌اند.

اپل و گوگل قول داده‌اند که دسترسی به سرویس حذف اطلاعات خود را برای گوشی‌های به سرقت رفته آسان‌تر کنند. گرچه این خدمات قبلا هم وجود داشته‌اند ولی دسترسی به آن‌ها در برزیل آسان‌تر می‌شود.

بنابر گفته رگولاتوری Procon-SP، اگر کاربر بتواند گوشی به سرقت رفته خود را در همان پنج دقیقه اول پاک کند، ارزش دستگاه برای مجرم از بین می‌رود.

روش معمول برای پاک کردن اطلاعات آیفون دزدی به این صورت است که ابتدا اپلیکیشن Find My را باز کرده و وارد تب Devices شده تا دستگاه‌های فعال قابل مشاهده باشد. این کار را می‌توان در وب هم انجام داد. پس از این کار دستگاهی که فرار است از راه دور پاک شود انتخاب خواهد شد و پس از آن نیز با اسکرول به سمت پایین، Erase This Device انتخاب می‌شود.

با پاک کردن دستگاه، همه اطلاعات از جمله کارت‌های اعتباری و نقدی برای Apple Pay از دستگاه حذف می‌شود و دیگر نمی‌توان آن را از طریق Find My ردیابی کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420