لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هندزفری‌های بیتس استودیو در اپل استورها عرضه شدند

هندزفری‌های بیتس استودیو در اپل استورها عرضه شدند

به تازگی هندزفری‌های بیتس استودیو بی‌سیم اپل آماده عرضه شده‌اند و هم اکنون امکان خرید اینترنتی و حضوری این محصول همراه با تحویل آن در همان روز برای کاربران برخی از کشورها آغاز شده است.

دسترسی و خرید هندزفری‌های بیتس استودیو اپل از روز گذشته آغاز شده، همچنین خرده فروش‌هایی مثل Best Buy، Target و Walmart در حال فروش این محصول در رنگ‌‌های سفید، مشکی و قرمز هستند.

هندزفری‌های بیتس استودیو اپل که به طور فشرده و مدور و برای قرار گرفتن داخل گوش طراحی شده‌اند، با قیمت 149.99 دلار به فروش می‌رسند.

مشابه ایرپاد پرو، این هندزفری‌های جدید قابلیت حذف نویز فعال داشته و در صورت نیاز به شنیدن صدای میکروفن، باید به حالت Transparency تغییر یابند که از طریق فشار دادن و نگه داشتن دکمه لوگو Beats روی هر دو گوشی امکان پذیر است.

هندزفری‌های بیتس استودیو از قابلیت one-touch pairing برای دستگاه‌های اپل و اندروید پشتیبانی می‌کند، با این حال این تراشه‌ها دارای تراشه H1 یا W1 اپل نبوده و به همین دلیل مانند ایرپادهای اپل قادر به سوئیچینگ خودکار بین دستگاه‌های اپل نیستند.

سایر ویژگی‌های کلیدی بیتس استودیو شامل مواردی است از جمله در هر بار شارژ حداکثر پنج ساعت زمان برای گوش دادن همراه با روشن شدن حذف نویز فعال، پشتیبانی از Hey Siri، مقاومت در برابر آب و عرق با IPX4-rated، پشتیبانی از Find My و یک کیف شارژ USB-C است.

هندزفری‌ جدید اپل علاوه بر موراد فوق از قابلیت صدای فراگیر و دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند. این دستگاه بسیار سبک و با کیفیت مناسب عرضه شده است. این هندزفری سه حالت حذف نویز فعال، حالت شفاف و خاموش را ارائه داده که با نگه داشتن دکمه روی آن به مدت چند ثانیه، می‌توان بین هر دو بادز سوئیچینگ را انجام داد.

گفتنی است که بیتس استودیو در گوش به خوبی جا گرفته و موجب ناراحتی مجرای گوش یا گرفتگی آن نمی‌شود. همچنین متناسب با اندازه گوش کاربران، سه پد سیلیکونی در سایزهای متفاوت درون جعبه قرار داده شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420