لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن‌های فتوشاپ اسکچ و Illustrator Draw از اپ استور حذف می‌شوند

اپلیکیشن‌های فتوشاپ اسکچ و Illustrator Draw از اپ استور حذف می‌شوند

ادوبی اخیرا به مشتریان خود یادآوری کرده که اپلیکیشن‌های فتوشاپ اسکچ و Illustrator Draw از 19 جولای معادل ۲۸ تیرماه در اندروید و iOS قابل دسترسی و دانلود نخواهند بود.

ادوبی اعلام کرده که بعد از حذف اپلیکیشن‌های فتوشاپ اسکچ و Illustrator Draw از اپ استور، پشتیبانی از این دو اپلیکیشن برای کاربران فعلی تا 10 ژانویه 2022 معادل ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

ادوبی در یک سند پشتیبانی اشاره کرده که کاربران می‌توانند به راحتی از اپلیکیشن Fresco استفاده کنند، این برنامه ترکیبی از فتوشاپ اسکچ، Illustrator Draw و ابزارهای نقاشی است.

کاربران می‌توانند با استفاده از آدرس ایمیل و آیدی ادوبی در اپلیکیشن Fresco ثبت نام کرده و به طور خودکار از دو اپلیکیشن قبلی به برنامه جدید منتقل شده و همه پروژه‌های طراحی و نقاشی خود را از این طریق مدیریت کنند.

لازم به ذکر است که کاربران فعلی می‌توانند همچنان از فتوشاپ اسکچ و Illustrator Draw تا ۲۸ تیرماه استفاده کنند و همه کارهای هنری و پروژه های آنها قابل دسترسی باقی خواهد ماند، اما ادوبی گفته که بعد از حذف اپلیکیشن، هیچ‌گونه قابلیت جدید یا آپدیتی به آن اضافه نخواهد شد.

ادوبی اپلیکیشن Fresco را اولین بار برای آیپد و در سال 2019 منتشر کرد و سال گذشته آن را برای آیفون توسعه داد. این اپلیکیشن به طور رایگان در اپ استور موجود است، ولی برای استفاده از قابلیت‌های ویژه آن باید مبلغ 9.99 دلار پرداخت شود.

ادوبی اپلیکیشن Fresco را مخصوص طراحی و نقاشی با قابلیت‌های در خور توجه ابتدا برای کاربران آیپد و سپس برای اندروید و ویندوز ارائه کرد.

مهمترین قابلیت این اپلیکیشن استفاده از Live Brushes است که تجربه نقاشی با قلم مو به شکل دیجیتال را در حالت واقعی به کاربر ارائه می‌دهد. همچنین کاربران می‌توانند همانند اپلیکیشن‌های ایلاستریتر و فتوشاپ اسکچ از قلم موهای معمولی و وکتور برای طراحی استفاده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420