لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کدام قابلیت ویندوز ۱۱ برای کاربران مک جذاب است؟

کدام قابلیت ویندوز ۱۱ برای کاربران مک جذاب است؟

ویندوز ۱۱ به تازگی از طرف مایکروسافت رونمایی شده است و حالا بسیاری وب‌سایت‌های فعال در حوزه فناوری در حال پوشش خبرهای آن هستند. در این میان، وب‌سایت 9to5mac طی یک نظرسنجی از کاربران مک سوال پرسیده که از کدام قابلیت ویندوز ۱۱ خوششان آمده است.

در این نظرسنجی مشخصا از کاربران مک پرسیده شده که کدام یک از قابلیت‌های ویندوز ۱۱ آنقدر جذاب است که آن‌ها دوست داشتند تا در سیستم عامل مک نیز آن را در اختیار میداشتند. گزینه‌های این نظرسنجی شامل پشتیبانی از نمایشگر لمسی در یک سیستم عامل دسکتاپ، عدم دریافت کمیسیون در اپ استور، امکان سایدلود کردن اپلیکیشن‌های موبایل، اجرای نرم افزار اختصاصی ایکس باکس، منوی استارت و قابلیت Snap Layouts و Snap Groups به عنوان گزینه‌های اصلی مطرح شده اند.

در نتیجه این نظرسنجی مشخص شده که تنها ۴.۱۷ درصد از کاربران از منوی جدید استارت خوششان می‌آید. در حقیقت اکثر کاربران مک به طور کلی علاقه‌ای به منوی استارت ندارند و حضور آن را در رابط کاربری کامپیوترهای خود مناسب نمی‌دانند.

از طرف دیگر قابلیت Snap Layouts و Snap Groups به عنوان محبوب‌ترین قابلیت ویندوز ۱۱ برای کاربران مک شناخته شده است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا در یک نمایشگر هر آنچه می‌خواهند را به شکلی ساده مدیریت کنند. این قابلیت هر چند که به شکل Split View دوگانه در مک نیز ارائه شده اما به کاربران اجازه قرار دادن سه و چهار پنجره با ترکیب‌های اندازه متفاوت را نیز می‌دهد که در نوع خود بسیار کاربردی است. ۴۲.۰۴ درصد از کاربران قابلیت Snap Layouts و Snap Groups را برای عرضه در مک مناسب دانسته‌اند

پس از قابلیت Snap Layouts و Snap Groups، به ترتیب قابلیت نمایشگر لمسی برای سیستم عامل دسکتاپ و حذف کمیسیون‌ها برای اپلیکیشن‌ها از جمله محبوبترین مشخصه‌های ویندوز ۱۱ در میان کاربران سیستم‌عامل‌ مک است. این مشخصه‌ها به ترتیب در میان ۱۶.۶۱ و ۱۲.۷۸ درصد از کاربران کامپیوترهای مک جذابیت داشته‌اند.

در این میان مشخص شده که تنها ۱۲.۳۴ درصد از کاربران از قابلیت سایدلود کردن اپلیکشین‌های اندروید و ۶.۱۲ درصد از کاربران از عرضه اپلیکیشن رسمی ایکس باکس در ویندوز ۱۱ خوششان آمده است.

این موضوع نشان می‌دهد که قابلیت Snap Layouts و Snap Groups در صورت عرضه در سیستم عامل مک او اس می‌تواند جذابیت بسیار زیادی را در میان کاربران مک ایجاد کند.

شرکت مایکروسافت به تازگی از ویندوز ۱۱ رونمایی کرده است و احتمالا در آینده نزدیک نیز این سیستم عامل را آماده عرضه خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420