لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاچ آیدی در آیفون ۱۴ ممکن است زیر نمایشگر قرار بگیرد

تاچ آیدی در آیفون ۱۴ ممکن است زیر نمایشگر قرار بگیرد

مینگ چی کو به تازگی گزارش ویژه‌ای از پیش‌بینی‌های خود در مورد آیفون‌های سال ۲۰۲۲ ارائه داده است و طی آن به قرار گرفتن تاچ آیدی در آیفون ۱۴ با استفاده از فناوری اسکنر زیر نمایشگر اشاره کرده است.

مینگ چی کو اعلام کرده که شرکت اپل در سال ۲۰۲۲ میلادی ممکن است از فناوری قرار گرفتن اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر استفاده کند و تاچ ایدی در آیفون ۱۴ را برای بار دیگر احیا کند. بر اساس این پیش بینی اپل تصمیم دارد تا برای بار دیگر سیستم احراز هویت بیومتریک خود بر پایه اثر انگشت را برای بار دیگر احیا کند.

مینگ چی کو در حالی سخن از تعبیه تاچ ایدی در تلفن‌های هوشمند آیفون در سال ۲۰۲۲ سخن گفته که تا پیش از این نیز او پیش بینی کرده بود که اپل در سال ۲۰۲۱ و در تولید ایفون ۱۳ این قابلیت را ارائه می‌دهد، اما حالا به نظر می‌رسد که این تحلیلگر سرشناس در پیش‌بینی‌های خود تجدید نظر کرده است و حالا این موضوع را مربوط به سال ۲۰۲۲ میداند.

با این حال هرچه هست، می‌دانیم که شرکت اپل در تلاش برای توسعه و عرضه سنسور تاچ‌ایدی در زیر نمایشگر آیفون‌ها است. حال این فناوری گرچه توسط بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده تلفن‌های هوشمند از همین حالا در محصولات جدید مورد استفاده قرار گرفته، اما شرکت اپل به دلایل مسائلی ناشناس همچنان اقدام به استفاده از آن نگرفته است. در این میان، برخی از تحلیلگران مشکلات فنی در عدم کاربری و مشکلات مربوط به عدم کارکرد درست این سنسورها در زمان استفاده از گلس‌های محافظ نمایشگر را دلیل اصلی عدم تمایل شرکت اپل برای استفاده از این فناوری در محصولات اخیر اعلام کرده‌اند.

گفتنی است که تاچ ایدی به عنوان سیستم احراز هویت تلفن‌های هوشمند شرکت اپل اولین بار در سال ۲۰۱۳ میلادی برای آیفون ۵ اس رونمایی شد و پس از آن شرکت اپل تا سال ۲۰۱۷ میلادی روند استفاده از این فناوری را ادامه داد. اپل در سال ۲۰۱۷ میلادی تا کنون با رونمایی از سیستم احراز هویت مبتنی بر تشخیص چهره که نام ان را فیس آیدی گذاشته، روند استفاده از تاچ آیدی را کنار گذاشته است و از آن زمان تاکنون فقط یک تلفن هوشمند، یعنی آیفون اس ای ۲۰۲۰ را با این فناوری تولید کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373