لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

SharePlay در دومین بتای آی او اس 15 فعال شد

SharePlay در دومین بتای آی او اس 15 فعال شد

اپل امروز دومین بتای آزمایشی آی او اس 15 و آیپد او اس 15 را برای توسعه دهندگان منتشر کرده که مجهز به قابلیت SharePlay است.

اپل اخیرا در کنفرانس WWDC، با معرفی آی او اس 15 قابلیت SharePlay را برای فیس تایم معرفی کرد که اکنون با انتشار دومین بتای آی او اس 15 این ویژگی فعال شده است.

قابلیت SharePlay به کاربران اجازه می‌دهد که موسیقی و نمایشگرهای خود را با دیگران به اشتراک گذاشته تا بتوانند اپلیکیشن‌ها و موارد دیگر ا با هم مشاهده کنند.

با استفاده از SharePlay کاربران می‌توانند هنگام استفاده از فیس تایم برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده، تماشای همزمان نمایش اپل تی وی پلاس را تجربه کنند. این قابلیت از زمان انتشار دومین بتای آی او اس 15

در اپلیکیشن‌های اپل تی وی و اپل موزیک کاربردی شده است.

بنابر گفته Jordi Bruin توسعه دهنده اپلیکیشن جدید Navi، این برنامه می‌تواند برای تماس‌های فیس تایم زیرنویس و ترجمه اضافه کند، اپل همچنین شروع به پذیرش اپلیکیشن‌هایی کرده که از طریق اپلیکیشن Store Connect می‌توانند فریمورک GroupActivities را استفاده کنند.

این یعنی اپلیکیشن‌های شخص ثالثی که SharePlay دارند احتمالا در نسخه بتا از طریق TestFlight قابل دسترسی خواهند بود.

بتای آی او اس 15 فقط در دسترس افرادی قرار می‌گیرد که در برنامه Apple Developerبا هزینه سالانه 99 دلار اقدام به خرید اکانت توسعه‌دهندگان اپل کرده‌اند.

بتا عمومی رایگان آی او اس ۱۵ از ماه جولای قابل دسترسی می‌شود و آپدیت نرم افزار در پاییز منتشر خواهد شد. در این نسخه تغییر قابل توجهی در فیس تایم رخ داده که مجهز به Spatial Audio بوده و صدا به طور کامل و طبیعی پخش می‌کند.

لازم به ذکر است که این قابلیت فقط برای اپل موزیک و پخش ویدیو نیست بلکه برای تماشای ویدیو در پلتفرم‌هایی مثل دیزنی پلاس، اچ بی او مکس و هولو همراه با سایر افراد قابل استفاده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420