لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویری از حضور بند هوشمند در نمونه اولیه اپل واچ سری 3 فاش شد

تصویری از حضور بند هوشمند در نمونه اولیه اپل واچ سری 3 فاش شد

اخیرا تصاویر جدیدی از نمونه اولیه بند هوشمند اپل واچ سری 3 با برخی ویژگی‌های آن توسط یک کلکسیونر منتشر شده است.

تصویری از نمونه اولیه بند هوشمند اپل واچ سری 3 توسط یک توسعه دهنده و کلکسیونر به نام Giulio Zompetti منتشر شده که دو ارتباط فلزی داخل شیار بند را در هر طرف پورت تشخیصی نشان می‌دهد.

بنابر نظر Zompetti، نمونه اولیه دو پد غیر معمول در بند هوشمند اپل واچ را نشان می‌دهد که احتمالا نوعی کانکتور هوشمند شبیه آیپد است و همانند مدل‌های متنوع آیپد برای جای دادن در یک بند هوشمند استفاده می‌شود.

اپل پتنت‌های زیادی از بندهای اپل واچ به ثبت رسانیده و این یعنی اپل فعالانه این قابلیت را در نظر گرفته است. برخی پتنت‌ها نشان داده‌اند که ویژگی‌هایی مثل احراز هویت بیولوژیک، قابلیت تنظیم خودکار و نشانگر پیشرفت LED برای شارژ باتری می‌تواند در بند ادغام شود، در حالی که سایر بندهای هوشمند شخصی ثالث امروزی مجهز به روش ارتباطی ماژولار مجهز به باتری، نمایشگر، دوربین‌ و سنسورهای نظیر سنسور تشخیص فشار خون هستند.

برای بند هوشمند اپل واچ یک پورت ارتباطی پنهان در نظر گرفته شده، ضمن اینکه آن زمان کانکتور تشخیصی ظاهرا بر مبنای ارتباط لایتنینگ طراحی شده بود که می‌توانست از اکسسوری‌های آینده پشتیبانی کند.

سازندگان اکسسوری‌‌های شخص ثالث قادر به توسعه یک بند با باتری خارجی بودند که می‌تواند اپل واچ را از طریق پورت تشخیصی شارژ کند اما تغییرات در نرم افزار اپل واچ مانع عرضه آن به بازار شد. با این حال سایر بندهای هوشمند که وابسته به پورت تشخیصی نیستند در سال‌های اخیر موجود بوده‌اند.

در گذشته Zompett تصاویری از نمونه اولیه اپل واچ اورجینال، آیپدهای نسل اول، آیپاد تاچ نسل سوم و آیفون 12 پرو منتشر کرده بود.

لازم به ذکر است اپل واچ سری ۳ سال 2017 معرفی و عرضه شده که دارای پردازنده سریع S3 و تراشه ارتباط بی‌سیم بهبود یافته W2 است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420