لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

وکلای اپل به افشاگران هشدار دادند

وکلای اپل به افشاگران هشدار دادند

وکلای شرکت اپل به تازگی به یکی از افشاگران محصولات به نام Kang در مورد فعالیت‌های غیرقانونی آن‌ها هشدار داده‌اند.

Kang یکی از افشاگران محصولات اپل در شبکه اجتماعی چینی Weibo است که در زمینه انتشار اطلاعات محرمانه اپل شهرت زیادی به دست آورده است. پست اخیری که او در اکانت Weibo خود منتشر کرده نشان می‌دهد که او یک هشدار را از وکلای رسمی شرکت اپل دریافت کرده است.

در نامه ای که اپل به این افشاگر فرستاده، به او هشدار داده شده که نباید اطلاعات محرمانه شرکت اپل را به صورت عمومی فاش کند و هیچ اطلاعاتی از محصولات معرفی و عرضه نشده اپل نباید به بیرون درز کند. اپل در این سند تاکید کرده که عدم دسترسی رقبا به این اطلاعات برای اپل اهمیت بسیار زیادی دارد، چرا که این اطلاعات ممکن است باعث گمراه شدن مشتریان شود و اطلاعات اشتباه برای خرید یک محصول تولید نشده توسط اپل به مشتری داده شود.

علاوه بر این اپل در این سند اسکرین‌شات‌هایی از اکانت Weibo این کاربر را به عنوان سند به پرونده اضافه کرده و اعلام کرده که از طریق برخی از اطلاعات قاش شده در مورد سری محصولات آیفون و تاریخ عرضه و موارد دیگر میتواند او را به صورت قانونی تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

در ازای این موضوع، Kang تاکید کرده که هیچ یک از این اطلاعات را برای فروش نگذاشته است و هرگز اقدامی برای انتشار شایعات غیرقابل اعتمال انجام نداده است. او تاکیید کرده که انتشار این اطلاعات صرفا جهت علاقه به شرکت اپل بوده است که بسیاری از تصاویر نیز به صورت کانسپت‌هایی از رویای افراد طرفدار محصولات اپل به حساب می‌آید که ضربه‌ای به فعالیت تجاری این شرکت نخواهد زد. البته او در ادامه تاکیید کرده که در آینده هرگز اقدامی برای انتشار این اطلاعات نخواهد کرد.

Kang در نهایت به بلاگرهایی که با استناد به او اطلاعات محصولات اپل را فاش می‌کنند هشدار داده که ممکن است در آینده درگیر فعالیت‌های قانونی علیه شرکت اپل شوند و همین موضوع ممکن است آن‌ها را به دادگاه‌های کشورهای مختلف بکشاند. با توجه به این موضوع این فعال حوزه فناوری از وب سایت‌ها و وبلاگ‌ها خواسته تا با مسئولیت خودشان اقدام به بازنشر اطلاعات فاش شده توسط او کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373