لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیر عامل مایکروسافت: همیشه پذیرای آی‌مسیج در ویندوز بوده‌ایم

مدیر عامل مایکروسافت: همیشه پذیرای آی‌مسیج در ویندوز بوده‌ایم

ساتیا نادلا مدیر عامل شرکت مایکروسافت در کنار رونمایی از ویندوز ۱۱ اعلام کرده که این شرکت همیشه پذیرای سیستم عامل آی‌مسیج در ویندوز بوده است و مایکروسافت هرگز محدودیتی را برای عرضه این پیام رسان ایجاد نکرده است.

ساتیا نادلا پس از رونمایی از ویندوز ۱۱ توسط مایکروسافت با وال استریت ژورنال مصاحبه کرده و طی آن دیدگاه‌های خود را در مورد ویندوز ۱۱ و سیاست‌ّهای مایکروسافت را برای آن مشخص کرده است.

ساتیا نادلا اعلام کرده که مایکروسافت با رونمایی از ویندوز ۱۱ تلاش کرده تا کاربران را در مرکز همه بخش‌های سیستم عامل ویندوز قرار دهد. او بر این باور است که نسخه جدید سیستم عامل ویندوز به ابزاری آزاد برای خلاقیت کاربران است که امکان اجرای هر نرم افزاری از داخل مایکروسافت استور و خارج از آن را فراهم می‌کند. نادلا با اشاره به اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی در ویندوز ۱۱ اعلام کرد که ویندوز به طور کامل با اندروید سازگار شده است، اما خبر نه چندان خوشایند برای مایکروسافت این است که امکان پشتیبانی مشابه با اندروید را از آیفون‌ها ندارد که این موضوع مشخصا به سیاست‌های شرکت اپل مربوط می‌شود.

نادلا ضمن استقبال از عرضه محدود فیس تایم در ویندوز و اندروید توسط شرکت اپل اعلام کرد که اپل همانند تمام شرکت‌های فعال در حوزه فناوری تمایل زیادی برای فعالیت در پلتفرم ویندوز دارد که یکی از این فعالیت‌ها عرضه آی مسیج به ویندوز است.

او در ادامه به ایمیل‌های فاش شده از مدیران اپل در جریان دادگاه اپیک گیمز اشاره کرده که طی آن مشخص شده بود که مدیران اپل در حال رایزی با یکدیگر برای توسعه آی مسیج برای اندروید و ویندوز هستند و پس از آن ادعا کرد که با این حال سیاست‌ّهای موجود حتی دست و پای توسعه دهندگان این شرکت را برای فعالیت در ویندوز بسته است.

نادلا در نهایت اعلام کرده که شرکت مایکروسافت همیشه پذیرای آی‌مسیج در ویندوز بوده و حالا نیز از عرضه این پیام رسان استقبال می‌کند با این حال منتظر تغییر سیاست‌های محدود کننده اپل برای عرضه این پیام رسان به کاربران عمومی است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420