لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل اولین آپدیت فریمور ایرتگ را منتشر کرد

اپل اولین آپدیت فریمور ایرتگ را منتشر کرد

اپل در ماه ژوئن نسخه جدیدی از فریمور 1.0.276 را که برای ایرتگ طراحی شده با بیلد نامبر 1A287b منتشر کرده، در حالی که فریمور قدیمی با بیلد نامبر 1A276d شناخته شده بود.

فریمور 1.0.276 منتشر شده در ماه ژوئن پیشرفت‌های امنیتی مقابله با ردیابی حریم خصوصی را اضافه کرده، ولی در نسخه جدید فقط این قابلیت اصلاح شده است.

اپلیکیشن Find My نمی‌تواند فریمور جدید را از قدیمی تشخیص دهد زیرا شماره نسخه اصلی فریمور تغییری نکرده، ضمن اینکه حتی آپدیت فریمور را هم نخواهد شناخت.

هیچ راهی برای آپدیت دستی ایرتگ وجود ندارد، زیرا بعد از اتصال به آیفون و دریافت به روزرسانی به صورت over-the-air انجام می‌شود. برای اطمینان از آپدیت، کاربران می‌توانند ایرتگ را در محدوده آیفون خود قرار دهند ولی باید صبر کنند تا فریمور جدید در دستگاه انتقال پیدا کند.

اپل مدت‌ها پس از شایعات فراوان، ردیاب یا ایرتگ خود را در کنفرانس بهاری 2021 عرضه کرد. ایرتگ طوری طراحی شده که به راحتی به کلید، کیف پول و سایر موارد این چنینی متصل شده و امکان ردیابی آنها را با استفاده از بلوتوث و در کنار سایر دستگاه‌های اپل از طریق اپلیکیشن Find My فراهم می‌کند.

اپل در iOS 14.3 در قسمت پایین اپلیکیشن ‌Find My‌، ایرتگ را به صورت تب Items اضافه کرده است. هر ایرتگ به تنهایی از طریق نقشه در فایند مای نشان داده می‌شود تا کاربر بتواند مکان آن را مشاهده نماید. ایرتگ‌ها از طریق بلوتوث به دستگاه‌های iOS و macOS متصل می‌شوند.

اپل تراشه U1 را در ایرتگ تعبیه کرده تا مکان دقیق آن در داخل یا خارج از خانه و آخرین مکان شناخته شده این دستگاه را بتوان مشاهده کرد. اپل برای یافتن ایرتگ از طریق پخش صدا به کمک اسپیکر یا از طریق سیری استفاده می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420