لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آمریکن ایرلاین به متصدیان خود آیفون و آیپد رایگان می‌دهد

آمریکن ایرلاین به متصدیان خود آیفون و آیپد رایگان می‌دهد

بنابر یادداشت منتشر شده توسط وب‌سایت خبرگزاری View from the Wing، آمریکن ایرلاین قصد دارد آیفون و آیپد رایگان به خلبان‌ها، مهمانداران و متصدیان پرواز و تکنیسین‌های نگهداری هواپیما آینده ارائه کند.

این شرکت هواپیمایی اوایل همین ماه تعدادی آیفون 12 رایگان در اختیار متصدیان گیت در فرودگان ملی رونالد ریگان در واشینگتن دی سی گذاشت که به آن‌ها امکان می‌دهد تا به مشتری‌ها در ترمینال یا هر جای دیگری خدمات خود را ارائه دهند.

این برنامه قرار است به صورت آزمایشی اجرا شود و در صورت موفقیت‌آمیز بودن، آن را در سال آینده به طور گسترده‌تری برای همه نمایندگان این شرکت هواپیمایی ادامه خواهند داد.

در این یادداشت اشاره شده که به تکنیسین‌های تعمیر و نگهداری آمریکن ایرلاین آیپدهای نسل هفتم داده شود، زیرا با این کار دیگر نیازی نیست که آن‌ها دو تبلت را برای انجام فعالیت‌های شخصی و کارهای مربوط به هواپیما حمل کنند.

خلبانان این خطوط هواپیمایی به استفاده از این آیپدها ادامه می‌دهند، ضمن اینکه شرکت یک اپلیکیشن نشان دهنده اطلاعات آب و هوایی به هنگام و یک اپلیکیشن جدید اطلاع از آشفتگی و تلاطم جریان‌های هوایی را به این آیپدها اضافه کرده است.

با شروع سه ماهه اول 2022، مهمانداران این خط هوایی، آیفون‌های 12 رایگان را برای ارائه خدامت به مشتریان و مدیریت پرواز تحویل خواهند گرفت.

این آیفون‌ها به طور سفارشی تولید خواهند شد که روش‌های مختلفی از پرداخت برای خریدهای داخل هواپیما و پرداخت‌های بدون تماس مثل Apple Pay را در اختیار آنها قرار خواهد داد.‌

این اولین باری نیست که شرکت اپل با یک سازمان دولتی یا شرکت خصوصی برای ارائه دستگاه‌های رایگان همکاری می‌کند. شرکت اپل تاکنون با بسیاری از موسسه‌های آموزشی و حتی پلیس نیویورک نیز برای تحویل آیفون به پرسنل همکاری کرده است. اپل طی همکاری با برخی از دانشگاه‌ها اقدام به عرضه آیفون و آیپد رایگان به دانشجویان، استادها و کارکنان دانشگاه‌ها کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373