لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه ایرپاد ۳ در اواخر سال ۲۰۲۱ تایید شد

عرضه ایرپاد ۳ در اواخر سال ۲۰۲۱ تایید شد

اطلاعاتی که از تامین‌گنندگان اپل منتشر شده نشان می‌دهد که این شرکت در حال آماده سازی و عرضه ایرپاد ۳ است و آن را در اواخر سال ۲۰۲۱ آماده عرضه می‌کند.

دست‌کم هشت تامین‌کننده بردهای مدار منطقی که با شرکت اپل همکاری می‌کنند، در حال آماده‌سازی سفارش‌های مربوط به ایرپاد ۳ هستند که این موضوع نشان می‌دهد که شرکت اپل در حال آماده‌سازی و عرضه ایرپاد ۳ برای پاییز سال جاری میلادی است.

دیجی تایمز اطلاعات مربوط به فرایند تولید ایرپاد ۳ را از تامین‌کنندگانی که اپل با آن‌ها همکاری می‌کند دریافت کرده است که نشان می دهد این کمپانی به زودی از ایرپاد ۳ رونمایی می‌کند اما عرضه آن را به اواخر سال موکول خواهد کرد. بر اساس این اطلاعات همچنین مشخص شده که شرکت اپل در تلاش است تا تراشه H1 را در ایرپاد ۳ بهبود ببخشد و از آن طریق امکان فراخوانی هر چه سریع‌تر دستیار دیجیتالی سیری را از طریق گفتن Hey Siri را فراهم بیاورد.

شرکت اپل احتمالا این ایرپاد را جایگزین ایرپادهای نسل دوم کنونی می‌کند که با قیمت ۱۵۹ دلار به فروش می‌رسند. این محصول احتمالا در دو آپشن دارای شارژ بی‌سیم و شارژ معمولی عرضه می‌شود که نسخه پیشرفته آن با قیمت ۱۹۹ دلار در بازار جهانی آماده عرضه شده است.

در این میان شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه شرکت اپل در تلاش است تا ایرپاد پرو ۲ را نیز تا پایان امسال آماده عرضه به بازار کند که این موضوع توسط مارک گورمن تحلیلگر خبرگزاری بلومبرگ رد شده است و اعلام کرده که شرکت اپل احتمالا عرضه این محصول را همگام با آیفون ۲۰۲۲ خواهد کرد. اپل در سال ۲۰۲۲ تغییرات قابل توجهی را در آیفون‌ها ایجاد می‌کند و به همین دلیل نیز ایرپاد پرو ۳ نیز همزمان با آن عرضه خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420