لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فیس‌بوک در تلاش برای رقابت با کلاب هاوس است

فیس‌بوک در تلاش برای رقابت با کلاب هاوس است

شرکت فیس‌بوک به تازگی یک بخش ویژه را برای رقابت با کلاب هاوس توسعه داده است و تصمیم دارد تا به شکلی جدی با این سرویس رقابت کند.

تا پیش از این مشخص شده بود که فیس‌بوک پلتفرم پادکست خودش را توسعه داده و در تلاش است تا این سرویس را برای رقابت با اسپاتیفای و اپل پادکست عرضه کند. اما حالا این شبکه اجتماعی بزرگ با عرضه «اتاق‌های صوتی لایو» آماده رقابت با کلاب هاوس شده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از منابع رسمی فیس‌بوک، این شبکه اجتماعی در حال توسعه Live Audio Rooms است که قرار است امکاناتی مشابه با کلاوب هاوس را در اختیار کاربران قرار دهد. در این سرویس که اپلیکیشنی جداگانه برای آن طراحی شده کاربران می‌توانند اتاق‌های مجازی برای برقراری ارتباط صوتی و اشتراک‌گذاری در لحظه محتوای صوتی را در اختیار داشته باشند. این سرویس برای اندروید و آی او اس به صورت مستقیم توسعه داده شده است و محدودیتی برای استفاده از آن در پلتفرم‌های مختلف تلفن‌های هوشمند وجود ندارد.

این در حالی است که کلاب هاوس به عنوان یک پلتفرم اجرای محتوای صوتی تا به امروز توانسته به نقطه عطفی بزرگ برسد و در جریان بحران کرونا و محدودیت‌های برگزاری کنفرانس‌ها و جلسه‌های حضوری به عنوان راهکاری مناسب برای برقراری جلسه‌های صوتی مجازی کارکرد داشته باشد. کرونا علاوه بر اینکه عامل اصلی ایده‌پردازی کلاب هاوس بود باعث شد تا در مدت زمانی کوتاه تعداد زیادی از کاربران به استفاده از آن روی بیاورند و حالا شرکت‌های بزرگی نظیر فیس‌بوک درصدد رقابت با آن هستند تا مخاطبین بیشتری را به خود جلب کنند.

کاربران در Live Audio Rooms می‌توانند به صورت ویژه و مستقیم اقدام به جست و جو و بررسی کاربران کنند و از آن طریق در جلسات خصوصی و جلسات عمومی به شرط تایید هویت شرکت کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420