لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بداقبالی‌های آیفون ۱۲ مینی روی تولید آن اثر گذاشت

بداقبالی‌های آیفون ۱۲ مینی روی تولید آن اثر گذاشت

گزارش‌های گسترده نشان می‌دهند که فروش آیفون 12 مینی نسبت به سایر مدل‌های آیفون 12 بسیار کمتر بوده است، بنابر ادعای شرکت تحقیقاتی تایوانیTrendForce تولید این دستگاه به پایان عمر خود رسیده است.

مطابق با گزارش این شرکت تحقیقاتی، در سه ماهه دوم سال 2021 به دلیل فروش کم آیفون 12 مینی عمر این محصول پایان یافته و اپل فقط بر موجودی کالا برای فروش متمرکز است.

با عرضه آن در اکتبر سال گذشته، آیفون 12 مینی با نمایشگر 5.4 اینچی توانست توجه طرفداران گوشی‌های هوشمند کوچک را به خود جلب کرده و با قیمت 699 دلار در ایالات متحده فروش آن آغاز شد.

در حالی که گزارش شده تولید این دستگاه متوقف شده، اما موجودی آن در وب‌سایت Apple.com به گونه‌ای است که فروش آن بدون تاخیر انجام می‌شود. آیفون 12 مینی در شش رنگ عرضه شد که رنگ بنفش در اواخر آوریل به فروش رسید.

پیش بینی می‌شود اپل اواخر امسال از آیفون 13 مینی رونمایی کند، اما شایعات نشان می‌دهند که تولید آیفون مدل 5.4 اینچی در سال 2022 متوقف خواهد شد.

آیفون ۱۲ مینی به دلیل کم بودن ظرفیت باتری نسبت به محصولات هم رده خود در کنار قیمت نسبتا بالای آن در مقایسه با گوشی‌های هوشمند کوچک با استقبال بسیار محدودی مواجه شد. این محصول البته با استقبال فراوان جمعیت کمی از کاربران که طرفدار گوشی‌های هوشمند کوچک و خوش دست بودند مواجه شد. همین موضوع باعث شده تا شرکت اپل در سال ۲۰۲۱ میلادی نیز سری مینی تلفن‌های هوشمند خود را از چرخه تولید خارج نکند. با این حال در اقبال آیفون ۱۲ مینی به دلیل کمبود طرفداران آن زیاد نبود.

با توجه به این مسائل آیفون ۱۲ مینی به اولین گوشی تولید شده اپل در سال ۲۰۲۰ تبدیل شد که توقف تولید آن شروع شده است و دیگر تولید نمی‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420