لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران آیفون همچنان درگیر اسپم‌های تقویم هستند

کاربران آیفون همچنان درگیر اسپم‌های تقویم هستند

علیرغم تلاش‌های قبلی برای رفع دریافت اسپم‌های تقویم در آیفون، کاربران همچنان با آن درگیر هستند و به همین دلیل تقویم آن‌ها با رویدادهای تصادفی پر می‌شود.

اسپم‌های تقویم از سال 2016 به طور وسیعی در حال رشد بوده و اپل گفته برای رفع این مشکل از طریق شناسایی و مسدود کردن فرستنده‌های مشکوک تلاش‌های گسترده‌ای را به کار گرفته است.

دستگاه قربانیان به روش‌های متفاوتی هدف قرار می‌گیرند، متداول‌ترین روش شامل دریافت یک دعوت‌نامه تقویم معمولی آیکلود است که از طریق اپلیکیشن تقویم برای آنها ارسال می‌شود.

فرستنده اسپم تقویم از طریق تعامل فرد گیرنده با دعوت‌نامه مثل رد کردن، پذیرفتن یا انتخاب یک ماه مثل «May» متوجه می‌شود که ایمیلش مورد هدف معتبر بوده و همچنان ادامه می‌دهد.

روش دیگر ارسال اسپم تقویم از طریق پنجره پاپ آپ در وب است که مورد هدف قرار می‌گیرد، این پنجره در وب‌سایت‌ها ذاتا مخرب و وب‌سایت‌های بزرگسالان وجود دارد.

اپل تاکنون درباره اقدامات خاص انجام شده برای حل این مشکل به طور علنی اظهار نظری نکرده اما از طریق ویدیویی که در پشتیبانی اپل Apple Support مشاهده شده و بیش از 97 هزار بازدید داشته که البته راه حلی ارائه داده است.

در این ویدیو به کاربران توصیه شده که بهتر است اشتراک خود در اسپم تقویم را لغو کنند. گفتنی است در این ویدیو اپل هیچ گونه دیدگاهی در مورد اعمال پیشگیرانه‌ برای عدم دریافت اسپم تقویم ارائه نمی‌کند.

روشی که برخی از کاربران آن را کاربردی و مفید دانسته‌اند، هدایت کردن دعوت‌نامه تقویم به ایمیل است. با فرستادن اسپم تقویم به ایمیل، کاربران بهتر می‌توانند دعوت نامه‌ها را مدیریت و سپس حذف کنند.

لازم به ذکر است که تقویم یکی از بخش‌هایی است که اسپمرها و هکرها برای دستیابی به اطلاعات شخصی کاربر از آن استفاده می‌کنند، همچنین مهمترین تهدید امنیتی برای گوشی‌های هوشمند بوده و اطلاعات کاربران را در معرض خطر قرار می‌دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420