لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

TrendForce: آیفون ۱۳ حداکثر ۵۱۲ گیگابایت ظرفیت خواهد داشت

TrendForce: آیفون ۱۳ حداکثر ۵۱۲ گیگابایت ظرفیت خواهد داشت

موسسه TrendForce در گزارش اخیر خود اعلام کرده که آیفون ۱۳ یا آنچه با نام آیفون ۱۲ اس نیز شناخته می شود در حداکثر آپشن ممکن دارای ۵۱۲ گیگابایت ظرفیت ذخیره‌سازی خواهد بود.

تا پیش از این شایعاتی در مورد تلاش اپل برای عرضه آیفون‌های یک ترابایتی منتشر شده بود که حالا این موسسه تایوانی ادعا کرده که شرکت اپل دست کم در سال ۲۰۲۱ میلادی اقدام به رونمایی از آیفون یک ترابایتی نمی‌کند.

ترندفورس همچنین اعلام کرده که آیفون جدید همانند سنت همیشگی پیش از ۲۰۱۹ اپل در ماه سپتامبر و طبق برنامه همیشگی این شرکت رونمایی خواهد شد. اپل در سال ۲۰۲۱ میلادی چالش‌های مربوط به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کارخانه‌ّها را ندارد و می‌تواند در زمان بندی همیشگی محصولات جدید خود را رونمایی کند. علاوه بر این، تراشه A15 قرار است با معماری پنج نانومتری و به همراه بهبود عملکرد و مصرف انرژی تولید و عرضه شود.

این موسسه اعلام کرده که شرکت اپل تمام آیفون‌های سال ۲۰۲۱ را مجهز به نمایشگر OLED می‌کند، اما تنها دو مدل پرو و پرو مکس از این تلفن‌های هوشمند مجهز به نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز خواهند بود.

اپل ذخیره‌سازی کاملا مشابه آیفون ۱۲ را در مدل بعدی ارائه خواهد داد که شامل ۶۴ُ ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود. در این میان آیفون‌های پرو مجهز به آپشن ۵۱۲ گیگابایتی خواهند بود.

دوربین پشتی تمامی چهار مدل آیفون ۲۰۲۱ مجهز به سیستم استبلایز Sensor Shift بوده، اما چیدمان آن‌ها تغییری در این تلفن هوشمند نخواهد کرد. گفتنی است که این تلفن‌ّای هوشمند همچنان فقط در مدل‌های پرو مجهز به سنسور LiDAR خواهند بود.

با وجود گزارش‌های مثبت بسیاری از موسسه‌های تحلیلی، ترندفورس بر این باور است که شرکت اپل در سال ۲۰۲۱ میلادی با چالش کاهش ۴۰ درصدی فروش در آیفون‌های جدید مواجه خواهد شد. با این حال این شرکت همچنان در تلاش است تا با عرضه این تلفن های هوشمند فروش بیشتری را نسبت به سال‌ّهای گذشته تجربه کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420