لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران برای نصب آی او اس ۱۵ هیجان زیادی ندارند

کاربران برای نصب آی او اس ۱۵ هیجان زیادی ندارند

نتیجه یک نظرسنجی اخیر نشان داده که تعداد قابل توجهی از کاربران هیجان زیادی برای نصب آی او اس ۱۵ ندارند و شاید هم این سیستم عامل را هرگز نصب نکنند.

این نظرسنجی توسط SellCell انجام شده که طی آن از ۳۰۰۰ کاربر آیفون و ایپد شامل زن و مرد بالای ۱۸ سال در آمریکا پرسیده شده که آیا برای نصب آی او اس ۱۵ و آیپد او اس ۱۵ هیجان دارند و تا چه حد به نصب این نسخه تمایل دارند؟

در نتیجه این بررسی مشخص شده که بیش از ۵۰ درصد از پاسخ دهندگان به این سوال اعلام کرده‌اند که آی او اس ۱۵ و آیپد او اس ۱۵ به طور کامل هیجان‌انگیز نیست و تنها چند تغییر کوچک نسبت به نسخه قبلی داشته است. ۲۸.۱ درصد از پاسخ‌دهندگان اعلام کرده‌اند که تنها به بخشی از قابلیت‌های جدید این نسخه علاقه دارند و ۱۹.۳ درصد نیز قابلیت‌های این نسخه را مفید می‌دانند.

۲۳ درصد از کاربران اضافه شدن قابلیت کارت‌های هویتی در اپلیکیشن‌ ‌Wallet را بسیار کاربردی می‌دانند و ۱۷.۳ درصد نیز به اضافه شدن قابلیت جست و جوی اسپات‌لایت علاقه نشان داده‌اند. در نهایت ۱۴.۲ درصد از پاسخ‌دهندگان اعلام کرده‌اند که قابلیت‌های جدید Find My را بسیار تاثیرگذار و کاربردی می‌دانند.

در این میان تعداد کمی از شرکت‌کنندگان اعلام کرده‌اند که از قابلیت‌های جدیدی که اپل در آی‌مسیج اضافه کرده خوششان می‌آید و اهمیت زیادی به آن می‌دهند. افراد علاقه‌مند به این قابلیت کمتر از یک درصد کل شرکت‌کنندگان را تشکیل می‌دادند.

این موضوع نشان می‌دهد که آی او اس ۱۵ ممکن است در مقایسه با نسخه‌های قبلی که در طول چندسال گذشته آماده عرضه شده با استقبال کمتری مواجه شود که این موضوع ممکن است روی روند کاربری و خدمات‌دهی شرکت اپل به کاربران خود نیز تاثیر بگذارد.

بسیاری از تحلیلگران نیز ادعا کرده‌اند که آی او اس ۱۵ در حقیقت نسخه‌ای بهبود یافته از آی او اس ۱۴ به حساب می‌آید که اپل امسال تغییرات زیادی را در آن اعمال نکرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420