لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاهش فروش آیفون 12 نسبت به آیفون X در بازار چین

کاهش فروش آیفون 12 نسبت به آیفون X در بازار چین

در میان افزایش فروش گوشی‌های هوشمند در بازار چین و به خصوص هواوی، موسسه گلدمن ساکس اظهار کرده که فروش آیفون 12 نسبت به آیفون X در این کشور 12 درصد کاهش داشته است.

یکی از تحلیلگران آخرین اطلاعات فروش گوشی‌های هوشمند در چین را در ماه مه آنالیز کرده که در یک یادداشت سرمایه گذاری دیده شده و توسط دانشگاه دولتی فناوری اطلاعات و ارتباطات چین (CAICT) منتشر شده است.

فروش کل واحدهای گوشی‌های هوشمند طی یک دوره زمانی 23 میلیون واحد بوده که نسبت به سال گذشته کاهش 32 درصدی داشته است. بنابر ادعای این تحلیلگر به نظر می‌رسد حداقل از ماه مه 2014 تاکنون این کمترین میزان فروش در چین بوده است.

او همچنین می‌گوید با بازگشایی فروشگاه‌ها در دوران پس از کرونا تقاضا برای این محصولات کمی بیشتر شده ولی ممکن است کوتاه مدت باشد.

فروش گوشی‌های هوشمند خارجی در چین طی ماه مه 3.8 میلیون واحد گزارش شده که بیشتر آن‌ها گوشی آیفون بوده است. به نظر می‌رسد این میزان فروش بالاتر از 2.8 میلیون واحد در ماه مه سال 2020 بوده ولی با روند سال‌های گذشته تقریبا مطابقت دارد.

اپل از سال 2014 تا 2017 یک طراحی مشابه برای آیفون‌ها ارائه داده که تا چهار نسل آن را مورد استفاده قرار داد، این امر در سال‌های پایانی موجب کاهش فروش تلفن‌های هوشمند اپل شده و شرکت با افزایش موج انتقادها به عدم تغییر طراحی گوشی مواجه شد.

همچنین در آن دوره زمانی عدم تغییر طراحی آیفون باعث کاهش تمایل کاربران برای خرید و آپگرید به گوشی‌های هوشمند جدید شد که میزان فروش کلی را تحت تاثیر قرار داد.

بازطراحی آیفون‌ها در سال 2017 با معرفی آیفون X و ارائه ظاهر جدید موجب شد تا بازار فروش آیفون‌ها جان دوباره‌ای بگیرد.

در شرایط کنونی و پس از طی چهار سال به دلیل عدم تغییر کلی ظاهر تلفن‌های هوشمند اپل، بدیهی است که روند نزولی فروش آیفون‌ها در بازار جهانی شروع شده است که اپل را مجبور به طراحی دوباره ایفون می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373