لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود تمام والپیپرهای iOS 15 و iPadOS 15

دانلود تمام والپیپرهای iOS 15 و iPadOS 15

آی او اس ۱۵ و ایپد او اس ۱۵ در جریان WWDC 2021 معرفی شده‌اند و حالا تمامی والپیپرهای آن‌ها پیش از آماده‌‌سازی نسخه‌ نهایی آن‌ها قابل دانلود و نصب است. تمام والپیپرهای iOS 15 و iPadOS 15 با کیفیت اصلی از همین حالا قابل دانلود و نصب هستند.

اپل برای آی او اس ۱۵ و آیپد او اس ۱۵ دارای چهار والپیپیر مشترک هستند که دو مورد از آن‌ها را برای حالت تروشن و دو مورد برای حالت روشن طراحی شده است. این دو والپیپر همانند دیگر تصاویر پس زمینه شرکت اپل به سبک آبستره طراحی شده‌اند و ظاهری خاص و منحصر به فرد دارد.

آی او اس و آیپد او اس ۱۵ در حال حاضر در مرحله تست‌های بتای توسعه دهند‌گان قرار دارد و از ماه جولای به صورت بتای عمومی نیز عرضه می‌شوند. با این حال شرکت اپل نسخه نهایی این دو سیستم عامل را در پاییز سال جاری عرضه می‌کند تا آن زمان قرار نیست برای کاربران عادی در دسترس باشد.

اگر تمایلی به نصب نسخه‌های بتای آی او اس ۱۵ ندارید یا دستگاه شما از این نسخه جدید پشتیبانی نمی‌کند یا از تلفن‌های هوشمند اندروید و تولید شده توسط شرکت‌ّهایی غیر از اپل استفاده می‌کنید به سادگی می‌توانید از همین حالا اقدام به دانلود تمام والپیپرهای iOS 15 و iPadOS 15 کرده و آن‌ها را روی تصاویر پس زمینه دستگاه خود قرار دهید. گفتنی است که کیفیت این والپیپیرها آنقدر بالا است که حتی می‌توانید آن‌ها را روی کامپیوترهای دسکتاپ را لپ تاپ نیز تنظیم کنید و از ظاهر آن‌ها لذت ببرید.

برای دانلود تمام والپیپرهای iOS 15 و iPadOS 15 کافی است به آلبوم Google Photos مربوط به تمامی تصاویر سیستم عامل آی او اس مراجعه کرده و این تصاویر را با کیفیت کامل دریافت کنید. تصاویر یاد شده با کیفیت HEIC هستند و نهایت کیفیت دارند و به همین دلیل حجم دانلودی آن‌ها نسبت به تصاویر والپیپیر دیگر ممکن است تاحدودی بیشتر باشد.



اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420