لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود والپیپیرهای مک او اس مانتری

دانلود والپیپیرهای مک او اس مانتری

مک او اس مانتری در جریان رویداد WWDC 2021 رونمایی و آماده عرضه شد و در حال حاضر در مرحله تست‌های بتا توسط توسعه‌دهندگان قرار دارد. با این حال دانلود والپیپرهای مک او اس مانتری برای تمامی کاربران امکان‌پذیر است و می‌توان آن‌ها را با کیفیت بسیار بالا دریافت و روی هر کامپیوتری نصب کرد.

مک او اس مانتری دارای دو والپیپر جدید است که یکی از آن‌ها برای حالت روشن و دیگری برای حالت تاریک طراحی شده اند. این والپیپرها را می‌توان با کیفیت بسیار بالا دانلود کرد و روی هر کامپیوتر مک یا ویندوزی نصب کرد. اگر تمایلی به نصب این نسخه جدید از مک او اس ندارید یا دستگاه شما این نسخه را پشتیبانی نمی‌کند یا اینکه از کامپیوترهای ویندوزی استفاده می‌کنید، همچنان امکان تنظیم این والپیپرها وجود دارد و می‌توانید از ظاهر ویژه و خاص آن‌ها استفاده کنید.

والپیپیرهای مک او اس مانتری از تصویری آبستره با ترکیبی از رنگ های بنفش، آبی و صورتی است که به شکلی ویژه در هر دو حالت روشن و تاریک تعبیه شده است.

تا پیش از این در وبلاگ ان آی سی در مورد آلبوم Google Photo مربوط به تمامی والپیپرهای رسمی اپل نیز صحبت کرده‌ایم. این آلبوم اخیرا به روز شده و امکان دانلود والپیپرهای جدید سیستم عامل مک را برای کاربران فراهم آورده است. این آلبوم امکان دانلود نسخه کامل والپیپرها را برای شما فراهم می‌آورد که حجم آن‌ها نسبت به تصاویر والپیپیرهای دیگر تا حدودی بیشتر است.

برای دانلود و تنظیم والپیپرهای مک او اس مانتری کافی است به آلبوم Google Photo مربوط به دانلود تمام والپیپرهای سیستم عامل macOS بروید و در بخش macOS Monterey والپیپیر مورد نظر خود را انتخاب کرده و گزینه Download را بزنید.

فایل دانلودی در فرمت PNG بوده و امکان تنظیم روی تمامی کامپیوترهای دسکتاپ، تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند را دارد.



اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373