لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل ایرپاد را با قیمت ۴۰ دلار به دانشجویان می‌فروشد

اپل ایرپاد را با قیمت ۴۰ دلار به دانشجویان می‌فروشد

شرکت اپل طبق رسم هر ساله برنامه فروش ویژه محصولات خود به دانشجویان را تحت عنوان Back to School آغاز کرده و طی آن محصولاتی نظیر ایرپاد را با تخفیف‌های ویژه آماده عرضه کرده است. در این تخفیف ویژه اپل ایرپاد را با قیمت ۴۰ دلار به دانشجویان می‌فروشد.

در جریان این برنامه ویژه شرکت اپل امکان خرید کامپیوترهای مک و آیپدها را برای دانشجویان در نظر گرفته است. درصورتی که دانشجویان تایید شده اقدام به خرید مک و ایپد کنند به ازای هر خرید خود می‌توانند یک ایرپاد را با تخفیف ویژه دریافت کنند. در این تخفیف ویژه ایرپاد با قیمت ۴۰ دلار و ایرپاد پرو با قیمت ۹۰ دلار به فروش خواهند رسید.

علاوه بر این اپل امکان خرید گارانتی Apple Care Plus را با ۲۰ درصد تخفیف برای دانشجویان در نظر گرفته است که می‌توان از آن در زمان خرید مک پرو، مک مینی، آیپد پرو M1 و آیپد ایر استفاده کرد و با قیمت بسیار پایین‌تر اقدام به خرید سرویس خدمات پس از فروش اپل برای مدت زمان طولانی‌تر کرد.

گفتنی است که شرکت اپل این امکان را تنها برای دانشجویان رسمی برخی از کشورهای جهان در نظر گرفته است که بر اساس آن کاربران امکان ارائه کارت‌ و شماره دانشجویی خود به صورت تایید شده را دارند و می‌توانند از تخفیف‌های ویژه اپل بهره‌مند شوند. گفتنی است که شرکت اپل این تخفیف‌های ویژّه را برای سرویس‌های نرم افزاری خود نظیر اپل موزیک نیز در نظر گرفته و دانشجویان می‌توانند برای مدت مشخص چهار سال از آن برای خرید اشتراک اپل موزیک با قیمت کمتر نیز استفاده کنند.

شرکت اپل به صورت سالانه پس از پایان تعطیلات بهاری سال تحصیلی در برخی از کشورها این امکان را برای دانشجویان فراهم می‌آورد تا با قیمت نسبتا پایین‌تر محصولات مورد علاقه خود را خریداری کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420