لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوگل رقیب شبکه فایند مای اپل را در اندروید ارائه می‌دهد

گوگل رقیب  شبکه فایند مای اپل را در اندروید ارائه می‌دهد

گوگل در حال کار کردن برای توسعه رقیبی برای شبکه فایند مای اپل در سیستم عامل اندروید و ارائه آن در گوشی‌های هوشمند اندرویدی است.

با ارائه شبکه فایند مای در سرویس بتای گوگل پلی برای اندروید می‌توان از گوشی‌های هوشمند اندرویدی برای ردیابی سایر دستگاه‌ها به روشی مشابه این قابلیت در فاید مای اپل استفاده کرد.

شبکه Find My برای یافتن اشیا گمشده طراحی شده که توسط طیف وسیعی از آیفون‌ها ردیابی می‌شود، اما گوگل به زودی شبکه ردیابی اشیا مشابه با ایرتگ در فایند مای اپل را به عنوان یک سیستم جایگزین یا حتی یک رقیب ارائه دهد.

کالبد شکافی فایل APK اپلیکیشن 21.24.13 «Find My Network» از سرویس گوگل پلی وجود این قابلیت را نشان داده است. در وب سایت XDA-Developers گفته شده که این قابلیت در گوشی های هوشمند و کمک می‌کند تا اشیا گم شده پیدا شوند.

اخیرا گوگل برای کاربران اندروید سرویس مکان‌یابی روی دستگاه‌های دیگر را با استفاده از اپلیکیشن Find My Device ارائه داده اما نسبت به نسخه معادل اپل کمی محدودیت دارد.

به نظر می‌رسد شبکه فایند مای دستگاه‌ می‌تواند مثل سرویس اپل کار کند و به این ترتیب دستگاه‌ها پینگ برگشتی از دستگاه گمشده را به صاحب آن گزارش می‌دهند.

در حالی که اپل می‌تواند باند فوق پهن را برای شبکه فایند مای خود داشته باشد، نسخه گوگل هم ممکن است بر سیستم ارتباطی بلوتوث متکی باشد که احتمالا بر صحت این سرویس می‌تواند موثر واقع شود.

با توجه به اینکه بیش از سه میلیارد دستگاه اندرویدی در سراسر جهان وجود دارد، می‌توان انتظار داشت بخش بزرگی از کاربران این سیستم عامل، Google Mobile Services را روی گوشی‌های هوشمند خود نصب کنند و این شبکه به سرعت رشد کرده و گسترده شود.

علاوه بر ایجاد نسخه گوگلی شبکه فایند مای در اندروید، احتمالا گوگل قصد دارد در سال 2022 برچسب‌های حریم خصوصی را با تقلید از اپل برای اپلیکیشن‌های پلی استور معرفی کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420