لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شایعه مک بوک ۲۰۲۱ با تراشه M1X برای بار دیگر تایید شد

شایعه مک بوک ۲۰۲۱ با تراشه M1X برای بار دیگر تایید شد

شایعات مربوط به تولید مک بوک ۲۰۲۱ با تراشه M1X در حال افزایش است و حالا یک منبع اطلاعاتی دیگر نیز این موضوع را تایید کرده است.

اکانت توییتری Dylandkt در پست جدید خود اعلام کرده است که شرکت اپل در تلاش است تا مک بوک پرو ۲۰۲۱ را با تراشه M1X در سه ماهه چهارم سال جاری آماده عرضه کند. بر اساس این افشاگر شرکت اپل در تلاش است تا در این سال مک بوک‌های جدید را در دو سایز ۱۴ و ۱۶ اینچ آماده عرضه به بازار کند. مک بوک پرو ۲۰۲۱ با سایز ۱۴ و ۱۶ که با پردازنده M1X طراحی و تولید می‌شوند با نام کامل Macbook Pro 14/16 Inch Late 2021 شناخته خواهند شد. این افشاگر اعلام کرده که این نام‌ها را در لیست محصولات اینده شرکت اپل دیده است و آن‌ها را تایید کرده است.

Dylandkt همچنین به شایعه مطرح شده توسط مارک گورمن و مینگ چی کو نیز اشاره کرده است و اعلام کرده که شرکت اپل در تلاش است تا مک بوک‌های ۲۰۲۱ را با طراحی جدید بدنه همراه با پورت‌های HMDI و مک‌سیف به همراه خشاب کارت حافظه اس‌دی آماده طراحی و تولید کند.

علاوه بر این احتمالا شرکت اپل در تلاش است تا طراحی و تولید M1X بهبود‌هایی را در زمینه هسته‌های پردازش مرکزی و گرافیکی اعمال کند تا پشتیبانی از مانیتورهای چندگانه به همراه پردازش تصاویر سنگین‌تر بهینه‌تر شود.

گفتنی است که شایعات مطرح شده توسط این تحلیلگر تا پیش از این نیز توسط خبرگزاری بلومبرگ و تحلیلگر معروف محصولات شرکت اپل، مینگ چی کو تایید شده بود و به نظر می‌رسد که در ماه‌های پایانی سال جاری میلادی باید منتظر معرفی مک بوک‌های جدید از طرف شرکت اپل باشیم.

شرکت اپل احتمالا تغییرات گسترده در پردازنده‌ها و تراشه‌های ارتباطی خود را به سال ۲۰۲۲ میلادی موکول خواهد کرد و امکاناتی ویژه را در این تراشه‌ها در نظر می‌گیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420