لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باگ آیفون باعث خاموش شدن وای فای به خاطر یک اسم مشخص می‌شود

باگ آیفون باعث خاموش شدن وای فای به خاطر یک اسم مشخص می‌شود

بررسی‌های اخیر انجام شده از نسخه‌های جدید ای او اس نشان می‌دهد که این سیستم عامل یک باگ کاربردی دارد که به اتصال به یک شبکه وای فای با اسم مشخص با اختلال مواجه می‌شود یک اسم مشخص باعث خاموش شدن وای فای آیفون می‌شود.

یکی از کاربران توییتر به نام Carl Schou در پست اخیر خود نشان داده که ایفون پس از اتصال به شبکه وای فای با اسم %p%s%s%s%s%n خاموش می‌شود. زمانی که کاربر تلاش کند تا به شبکه‌ای با این SSD متصل شود یا فایلی را به آن ایردراپ کند سیستم عامل به صورت خودکار و بدون درخواست کاربر وای فای را خاموش میکند. افشا کننده این باگ توضیحی در مورد شیوه پیدا کردن نام %p%s%s%s%s%n ارائه نداده است با این حال برخی از نظرات اولیه نشان داده که احتمالا ترکیب کاراکتر ٪ با کاراکترهای حروف می‌تواند یک ترکیب نادرست را برای ایجاد این باگ درست کنند.

این ترکیب البته در برخی از زبان‌های برنامه‌نویسی نیز کاربرد دارد که فرمت آن نشان دهنده متغیر برای یک رشته یا کاراکتر عددی خواهد بود. تحلیلگران ادعا کرده‌اند که شرکت اپل در توسعه آی او اس به این موضوع توجهی نکرده‌ و نیازی هم به توجه به این موضوع نداشته است. انتخاب نام SSID با ترکیبی از ٪ به شکلی که در این مسئله دیده شده بسیار نادر است و احتمال رخ دادن اختلال در عملکرد سیستم عامل به خاطر آن بسیار بعید به نظر می‌رسد. همین موضوع باعث شده تا شرکت اپل احتمال مربوط این موضوع را در نظر نگیرد.

با این حال این موضوع طور دقیق توسط تحلیلگران مورد بررسی قرار نگرفته است و تنها چیزی که در حال حاضر از این مسئله می‌دانیم این است که بخش وای فای سیستم عامل آی او اس با برخی از SSDهای دارای کاراکتر ترکیبی از ٪ مشکل دارد و این موضوع می‌تواند باعث خاموشی دستگاه شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373