لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت گارانتی اپل برای مک بوکM1 کاهش یافت

قیمت گارانتی اپل برای مک بوکM1  کاهش یافت

قیمت گارانتی اپل که با عنوان Apple Care Plus شناخته می‌شود برای کامپیوترهای مک بوک مبتنی بر تراشه M1 کاهش پیدا کرده است و از این طریق شرکت اپل به کاربران خود اعلام کرده که امکانات و خدمات بیشتری را به این دستگاه‌ها می‌دهد.

اپل قیمت دریافت خدمات گارانتی Apple Care Plus را به ۱۹۹ دلار برای مک بوک ایر M1 رسانده است. این در حالی است که کاربران مک بوک ایرهای مبتنی بر پردازنده‌های اینتل باید ۵۰ دلار هزینه‌ای بیشتری برای گارانتی دستگاه‌ خود پرداخت کنند.

علاوه بر این قیمت گارانتی مک بوک پرو با تراشه M1 نیز ۲۰ دلار از نسخه اینتل آن ارزان‌تر شده است و کاربران باید هزینه کمتری را برای دریافت گارانتی رسمی این محصول دریافت کنند.

این مسئله نشان می‌دهد که اعتماد کاربران به تراشه M1 و محصولات مبتنی بر آن تا چه حد برای شرکت اپل حیاتی است و این کمپانی در تلاش است تا با ارائه تسهیلات ویژه و در عین حال نشان دادن برتری مک بوک‌های مبتنی بر تراشه M1 توجه کاربران را به این دست از محصولات جلب کند.

شرکت اپل این تغییرات قیمت را در وب‌سایت رسمی خود اعمال کرده است. کاربرانی که مک بوک‌های مبتنی بر پردازنده‌های M1 را خریداری کنند به صورت خودکار در بخش ثبت سفارش وب‌سایت فروشگاه آنلاین اپل با قیمت کمتر برای دریافت خدمات گارانتی Apple Care Plus مواجه میشوند.

قمت گارانتی اپل برای لپ تاپ‌های جدیدی که از این کمپانی خریداری میشود برای سه ماه رایگان بوده و پس از آن برای هر ۱۲ ماه به صورت جداگانه ثبت می‌شود. شرکت اپل به عنوان تولید کنندگان مک بوک در مدت زمانی طولانی و قابل توجه از این محصولات پشتیبانی نرم افزاری میکند و پس از آن آنها را از رده خارج میکند و خدمات گارانتی خود را نیز برای آن‌ها عرضه نخواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420