لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اس‌اس‌دی ۲ ترابایت همراه برای آیفون آیپد و مک تولید شد

اس‌اس‌دی ۲ ترابایت همراه برای آیفون آیپد و مک تولید شد

اخیرا یک شرکت چینی اقدام به طراحی و تولید یک اس‌اس‌دی با ظرفیت ۲ ترابایت برای آیفون آیپد و مک کرد است که راهکاری آسان‌تر برای انتقال داده‌ها میان دستگاه‌های تولید شده توسط اپل را ارائه می‌دهد.

شرکت Rapid Team یک کمپانی نه چندان شناخته شده در شهر شنژن چین است که به تازگی از این اس‌اس‌دی ۲ ترابایتی رونمایی کرده است. این محصول شامل یک ذخیره‌سازی همراه در ابعاد فلش مموری می‌شود که درون آن یک اس‌اس‌دی ۲ ترابایتی قرار گرفته است.

این ذخیره‌سازی با وجود ابعاد کوچک خود امکان اتصال از طریق پورت لایتنینگ و USB-C را دارد که شرکت تولید کننده آن یک تبدیل USB-C به USB-A در ابعاد بسیار کوچک را نیز برای آن در نظر گرفته است تا کاربران بتوانند با نهایت امکانات از این محصول استفاده کنند. اس‌اس‌دی ۲ ترابایت Rapid امکان دارای سرعت ۵۵۰ مگابایت بر ثانیه برای Read و Write داده‌ها است و می‌تواند با سرعت قابل قبولی امکان انتقال داده‌ها را برای کاربران خود فراهم کند.

این ذخیره سازی البته در سایزهای متفاوت آماده عرضه شده است. نسخه ۵۱۲ گیگابایتی آن ۱۵۹ دلار و نسخه یک ترابایتی آن با قیمت ۲۳۵ دلار آماده عرضه شده است. البته این محصول مدل‌های یک و دو ترابایتی با سرعت انتقال داده بیشتر را نیز دارد که با قیمت های بالاتری به فروش میرسند.نسخه ۲ ترابایتی معمولی این مجموعه ۳۸۹ دلارآماده عرضه شده است.

گفتنی است که این محصول در حال حاضر در سراسر جهان آماده عرضه نشده و استارت آپ Rapid Team فعلا در تلاش برای جذب خریداران انبوه این محصول است. با توجه به این موضوع میتوان گفت که این محصول فعلا در اختیار کاربران بسیاری از کشورهای جهان قرار نخواهد گرفت. گفتنی است که فعلا برای این محصول بررسی‌ّای ویژه و کاربردی در اختیار نیست و معلوم نیست که از لحاظ کاربری این محصول تا چه حد کاربری مناسبی دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420