لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت iMovie با قابلیت‌ها و امکانات جدید ارائه شد

آپدیت iMovie با قابلیت‌ها و امکانات جدید ارائه شد

شرکت اپل نسخه جدید نرم افزارهای iMovie، Final Cut Pro، Motion و Compressor را با پس زمینه‌های جدید، جستجوی پیشرفته، نوتیفیکیشن‌ها و سایر موارد را عرضه کرده است.

اپل آپدیت‌هایی برای iMovie، Final Cut Pro، Motion و Compressor منتشر کرده و قابلیت‌های سودمند جدیدی مثل جستجوی رسانه‌ای پیشرفته، نوتیفیکیشن‌هایی برای بچ‌های رمزگذاری شده و رفع اشکال‌های کاربردی را عرضه کرده است.

آپدیت iMovie 10.2.4 داری شانزده پس‌زمینه ثابت با رنگ‌های قابل تنظیم، همراه با توانایی وارد کردن پروژه‌های ایجاد شده است. این نرم افزار با نسخه آی مووی که برای iOS (نسخه 2.3) عرضه شده سازگار بوده و بهبودهای دائمی عمومی در آن اعمال شده است.

از طرف دیگر نسخه جدید نرم افزار Final Cut Pro 10.5.3 به کاربران اجازه می‌دهد تا تنظیمات ستون سفارشی مرورگر را ایجاد و ذخیره کرده و با ادیتور ویرایش کنند.

آپدیت منتشر شده جستجوی و مرور آیتم‌ها را با معیارهای توسعه یافته‌ای مثل متن کلیپ، نشانگرها و یادداشت‌ها افزایش می‌دهد. همچنین کاربران می‌توانند با توجه به نوع فرمت رسانه‌ای، کلیپ‌ها را به سرعت جستجو کنند.

نسخه ۵.۲.۲ نرم افزار موشن نیز همراه با بهینه‌سازی‌هایی در زمینه رندر کردن اشیای سه بعدی همراه بوده است و امکان مدیریت و ویرایش محتوای بصری در کامپیوترهای مک مبتنی بر پردازنده‌های M1 را فراهم کرده است. کاربران این کامپیوترهای جدید امکان مدیریت تصاویر HDR را به شکلی بهینه‌تر خواهند داشت و می‌توانند بدون محدودیت از این نرم‌افزار استفاده کنند.

Compressor 4.5.3 هنگام رمزگذاری انواع فرمت‌های فایل‌های ویدیویی مثل MOV، MP4 و MXF و بهبودهای دائمی، نوتیفیکیشن‌هایی برای بچ‌های رمزگذاری‌ کامل، ناموفق و حذف شده و توضیحات صوتی Embed شده به همره دارد.

به طور کل شرکت اپل تلاش داشته تا با این آپدیت‌ها نرم افزارهای اختصاصی خود را با پردازنده M1 تطبیق دهد تا کاربران به شکلی بهینه‌تر امکان مدیریت تصاویر و ویرایش آن‌ها را در اختیار داشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420