لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش تابستانی استیم از سه‌شنبه آغاز می‌شود

فروش تابستانی استیم از سه‌شنبه آغاز می‌شود

فروش تابستانی استیم در سال ۲۰۲۱ میلادی قرار است از روز سه‌شنبه اول تیرماه ۱۴۰۰ آغاز شود و به مدت ۱۷ روز ادامه خواهد داشت.

فروش ویژه تابستانی همواره مهم‌ترین رویداد استیم برای ارائه تخفیف‌های ویژه است که طی آن بسیاری از بازی‌ها با قیمت‌های استثنایی آماده عرضه می‌شوند. این فروش ویژه در سالیان گذشته تا حدی قابل توجه بوده که بسیاری از کاربران همیشگی استیم آن را مهم‌تر از دیگر فروش‌های فصلی این سرویس انتشار و فروش بازی دانسته‌اند.

در حال حاضر بازی‌هایی که قرار است در جریان این فروش ویژه با تخفیف عرضه شوند به طور کامل مشخص نشده است با این حال می‌توان پیش‌بینی کرد که در جریان آن عناوین مهمی برای کامپیوترهای شخصی با قیمت‌های بسیار پایین آماده عرضه شود.

استیم تا الان صرفا یک ایمیل را به شریک‌های تجاری و استودیوهای ساخت بازی ارسال کرده و از آن‌ها درخواست کرده تا بازی‌های مورد نظر خود را برای فروش ویژه آماده کنند. این در حالی است که فعلا اطلاعات بازی‌هایی که این استودیوها تصمیم به عرضه آن‌ها با قیمت ویژه منتشر نشده است و هنوز نمی‌توان در مورد آن‌ها خبرهای جدیدی را منتشر کرد. با این حال به نظر می‌رسد بازی‌های پردرخواستی در جریان این تخفیف‌های ویژه آماده عرضه باشند.

برای دسترسی به تخفیف‌های ویژه این جشنواره کاربران استیم می‌توانند از طریق گیفت کارت استیم والت حساب کاربری خود را در اپلیکیشن یا وب‌سایت استیم شارژ کرده و پس از آن با پرداخت هزینه‌ای کمتر از ارزش واقعی اقدام به دانلود و نصب عناوین مورد نظر خود کنند.

گفتنی است که این آخرین رویداد ویژه فروش بازی‌ها با تخفیف در استیم نیست، بلکه استیم فروش ویژه پاییزی و کریسمس خود را نیز تا پایان سال جاری میلادی برگزار می‌کند و طی آن بازی‌های دیگری را با تخفیف آماده عرضه می‌کند. با این حال بسیاری از افراد با توجه به روند اجرایی سال‌های گذشته بر این باور هستند که فروش ویژه تابستانی این سرویس از همه فروش‌های ویژه مهم‌تر و قابل توجه‌تر است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373