لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

TSMC فرایند تولید تراشه ۳ نانومتری اپل را نیمه دوم ۲۰۲۲ آغاز می‌کند

TSMC فرایند تولید تراشه ۳ نانومتری اپل را نیمه دوم ۲۰۲۲ آغاز می‌کند

TSMC به عنوان یکی از شرکای تجاری اپل و تامین کننده تراشه‌های به کار رفته در آیفون‌ها تصمیم دارد تا فرایند تولید تراشه ۳ نانومتری اپل را نیمه دوم ۲۰۲۲ آغاز کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری دیجی تایمز مهم‌ترین تامیین‌کننده تراشه‌های آیفون‌ها تصمیم دارد تا چند ماه دیگر تجهیزات مربوط به تولید تراشه‌های ۴ نانومتری را به کار گیرد، اما اپل تصمیم به استفاده از این فناوری ندارد و به جای آن در سال ۲۰۲۲ میلادی از تراشه‌های ۳ نانومتری در آیفون‌ها استفاده می‌کند. تجهیزات مربوط به تولید تراشه ۳ نانومتری قرار است سال آینده برای تولید انبوه تراشه آیفون ۱۳ به کار رود. در این گزارش مشخص شده که TSMC تصمیم دارد تا میزان تولید تراشه‌های ۳ نانومتری را در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ از ۱۵ به ۳۰ درصد برساند که این موضوع نشان دهنده افزایش سطح تولید قطعات آیفون‌های ۲۰۲۲ است.

اپل در سال ۲۰۲۱ میلادی تصمیم به استفاده از معماری جدید در پردازنده‌ی گوشی‌های هوشمند خود ندارد، با این حال این شرکت در تلاش است تا سال آینده را به شکلی قوی‌تر در حوزه استفاده از تراشه‌ها و پردازنده‌های به کار رفته در گوشی‌های هوشمند آغاز کند و همین موضوع نشان‌دهنده عرضه آیفون ۱۴ با پردازنده ۳ نانومتری در سال ۲۰۲۲ میلادی است.

اپل از همین حالا ایده خود برای استفاده از تراشه‌های دارای معماری فشرده‌تر را به TSMC داده است و احتمالا از سال اینده این محصولات را روانه بازار جهانی خواهد کرد.

گفتنی است که شرکت اپل احتمالا در سال ۲۰۲۱ تغییرات قابل توجهی را به آیفون ۱۳ (یا ایفون ۱۲ اس) نمی‌اورد و به جای آن بهبود‌هایی از آیفون ۱۲ را در نسل جدید تلفن‌های هوشمند خود ارائه خواهد داد. این شرکت احتمالا در سال ۲۰۲۲ تغییراتی به مراتب بیشتر را در محصولات خود اعمال خواهد کرد. عرضه تراشه‌های ۳ نانومتری نیز یکی از نشانه‌های همین پیش‌بینی خواهد بود که امکانات آیفون عرضه شده در سال ۲۰۲۲ میلادی به مراتب بیشتر خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373