لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل فروش تمامی‌ اکسسوری‌های مک با رنگ خاکستری فضایی را متوقف کرد

اپل فروش تمامی‌ اکسسوری‌های مک با رنگ خاکستری فضایی را متوقف کرد

شرکت اپل به صورت رسمی فرایند فروش تمامی اکسسوری‌های طراحی و تولید شده برای کامپیوترهای مک با رنگ خاکستری فضایی را متوقف کرده است واز این پس این محصولات را در فروشگاه‌های رسمی اپل استور و بخش فروش آنلاین وب‌سایت رسمی خود برای فروش موجود ندارد.

شرکت اپل چند هفته گذشته نیز فرایند فروش مجیک ماوس خاکستری فضایی را متوقف کرده بود و خط تولید این محصول را متوقف کرده بود، اما حالا این کمپانی تصمیم گرفته تا محصولاتی نظیر مجیک کیبورد و مجیک ترک‌پد را نیز از رده تولید خارج کند و از این پس این محصولات را نیز از طریق فروشگاه‌های رسمی خود به فروش نرساند.

شرکت اپل در جریان کنفرانس Spring Loaded که در فروردین ۱۴۰۰ برگزار شد، از آیمک M1 با سایز ۲۴ اینچ رونمایی کرد. این محصولات در رنگ‌بندی‌های متنوع طراحی شده بودند و اپل رنگ‌بندی اکسسوری‌های آن‌ها را نیز برای کاربران آماده عرضه کرده بود.

عرضه اکسسورهای آیمک با رنگ‌بندی متنوع باعث شده تا شرکت اپل به صورت تدریجی فرایند تولید محصولات با رنگ اسپیس گری را حذف کند. شرکت اپل در حال حاضر هیچ یک از لوازم جانبی کامپیوترهای مک را با رنگ خاکستری فضایی شامل مجیک کیبورد معمولی و نامریک بی‌سیم، مجیک ماوس و مجیک ترک‌پد را برای فروش در وب‌سایت رسمی خود برای فروش در اختیار ندارد.

اپل در حال حاضر رنگ‌های هفتگانه آیمک ۲۰۲۱ را برای اکسسوری‌های کامپیوترهای مک موجود کرده است و تصمیم دارد تا این محصولات را در بازار به فروش برساند. گفتنی است که مجیک کیبوردهای جدید اپل که در رنگ‌های گوناگون طراحی و تولید شده‌اند دارای سنسور تاچ آیدی نیز هستند که روی کامپیوترهای مک دارای این سیستم احراز هویت امکان استفاده از آن‌ها به صورت بهینه و مشابه با آیمک‌های ۲۰۲۱ وجود دارد. گفتنی است که حذف این اکسسوری‌ها از چرخه فروش به معنای آن است که محصولات یاد شده تنها توسط فروشندگان غیررسمی محصولات اپل به فروش خواهند رسید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420