لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قانون‌گذاران آمریکا اپل را از عرضه اپلیکیشن‌های ازپیش‌نصب‌شده منع می‌کنند؟

قانون‌گذاران آمریکا اپل را از عرضه اپلیکیشن‌های ازپیش‌نصب‌شده منع می‌کنند؟

کمیته نظارت بر قانون ضدانحصار آمریکا هفته پیش به بررسی لایحه‌ای برای محدود کردن اپل برای عدم عرضه اپلیکیشن‌های ازپیش‌نصب‌شده را آغاز کرده است.

طبق این قانون اپل باید اپلیکیشن‌ها را برای دانلود و نصب در اختیار کاربران قرار دهد، در حالی که آیفون‌ها با طیفی از اپلیکیشن‌های رایگان پیش‌فرض طراحی شده که از جمله برخی از آن‌ها می‌توان به Messages،FaceTime ،Calendar Notes و غیره اشاره کرد.

منع اپل از فروش آیفون‌ها با اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده فرایند تنظیمات آیفون را به شدت تحت تاثیر و تغییر قرار خواهد داد. به همین دلیل اگر از کاربران درخواست خرید اپلیکیشن یا تهیه اشتراک اپلیکیشن‌های شخص ثالث و سرویس‌های بدون هزینه شود، این موضوع باعث پیچیده‌تر و گران‌تر شدن محصولات اپل خواهد شد.

قانونگذاران مجلس آمریکا هفته گذشته لایحه گسترده ضد انحصار برای شرکت‌های مهم فناوری مثل اپل، آمازون، فیس‌بوک و گوگل ارائه را داده‌اند که این لایحه شامل مشاغلی با سرمایه بیش از 600 میلیارد دلار و حداقل 50 میلیون کاربر فعال ماهانه در آمریکا می‌شود.

اگر این لایحه تصویب شود قوانین رقابت که مدت‌ها تجدید نظر نشده را تغییر می‌دهد و تغییرات قابل توجهی در صنعت فناوری ایجاد خواهد کرد.

اپل مدت‌ها است که به دلیل عرضه اپلیکیشن‌های پیش‌فرض به انحصارطلبی متهم شده است. با این حال این کمپانی ممکن است در آینده نزدیک اقدام به اعمال تغییراتی ویژه در زمینه عرضه اپلیکیشن‌های پیش‌فرض کند که این موضوع برای بسیاری از کاربران محصولات شرکت اپل محدود کننده است.

گفتنی است که شرکت اپل با چالش‌های حقوقی مشابه در اتحادیه اروپا نیز مواجه است که باعث شده تا این شرکت حتی برای عرضه درگاه لایتنینگ در آیفون زیر انگشت اتهام انحصارطلبی برود. گفتنی است که قوانین ضد انحصار البته فقط مختص به اپل نیستند و شرکت‌های زیادی از جمله آمازون و گوگل نیز تحت تأثیر این قوانین قرار گرفته‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420