لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن‌های خارج از اپ استور امنیت آیفون را به خطر می‌اندازند

اپلیکیشن‌های خارج از اپ استور امنیت آیفون را به خطر می‌اندازند

تیم کوک طی یک کنفرانس مجازی اعلام کرده که نصب اپلیکیشن‌های خارج از اپ استور امنیت آیفون را به خطر می‌اندازند.

تیم کوک مدیر عامل اپل اخیرا طی یک مصاحبه مجازی در کنفرانس VivaTech شرکت کرده که بزرگترین رویداد استارتاپ و فناوری اروپا توصیف می‌شود. این مصاحبه توسط مدیر عامل و موسس شرکت رسانه‌ای Brut که در زمینه ایجاد محتواهای ویدیویی کوتاه فعال هستند، صورت گرفته است.

محوریت این مصاحبه در ارتباط با حریم خصوصی بود که اپل در این زمینه تجربه‌ای طولانی دارد. همان طور که تیم کوک می‌گوید، تیم تحت مدیریت او بیش از یک دهه است که بر حریم خصوصی متمرکز هستند و آن را حق اساسی بشر دانسته و بنابر گفته استیو جابز حریم خصوصی به زبان ساده یعنی آنچه افراد ثبت می‌کنند و گرفتن اجازه از آنها به طور مکرر است.

همچنین مدیر عامل اپل با اشاره به مجموعه محصولات سخت افزار، نرم افزار و خدمات شرکت تاکید کرد که تمرکز این غول فناوری بر ساخت بهترین‌ها بوده، کیفیت در اپل بسیار مهم‌تر از کمیت است.

یکی از موضوعاتی که کوک درباره آن صحبت کرده در مورد تغییرات نظارتی کنونی مورد بحث در اروپا است که امنیت آیفون را تهدید می‌کند. او به خصوص دانلود و نصب اپلیکیشن‌های خارج از اپ استور که یک روش جایگزین برای ورود به آیفون است را موجب کاهش امنیت و اقدامات مربوط به حفظ حریم خصوصی اپ استور می‌داند.

در پاسخ به این سوال که بدافزارهای سیستم عامل اندورید 47 برابر بیشتر از iOS است، او گفت که طراحی آی او اس به گونه‌ای است که همه اپلیکیشن‌ها قبل از ورود به اپ استور مورد بررسی قرار می‌گیرند، زیرا اپل از کاربر همواره پشتیبانی می‌کند.

در این مصاحبه مدیر عامل اپل به مواردی مثل واقعیت افزوده و هوش مصنوعی اشاره کرده که برای رفتن در مسیر تکامل این فناوری‌ها در آینده بسیار هیجان زده‌اند، ضمن اینکه با فروتنی تمام به سمت آینده حرکت می‌کنند. همچنین گفته شد که این فناوری‌ها زندگی مردم را غنی کرده و کاربرد آنها رو به افزایش خواهد بود.

یکی از موارد مهمی که کوک به آن اشاره کرد تلاقی فناوری و سلامتی است که بسیار به آن خوش بین هستند، به خصوص که یکی از محصولات کلیدی شرکت یعنی اپل واچ مبتنی بر سلامتی و به ویژه کارکرد قلب است، او گفت که از افرادی با مشکلات قلبی که از آن بی اطلاع بوده‌اند ایمیل‌های زیادی دریافت کرده‌اند.

در این مصاحبه از کوک درباره شکست ها و خرابی‌های اپل سوال شد و اینکه شرکت همواره در تلاش است که این موارد بر کاربران تاثیری نگذارد. او در پاسخ چنین گفت: ما به خودمان اجازه می‌دهیم شکست بخوریم، نمی‌خواهیم کاربران را در این شکست‌ها مشارکت دهیم و به دنبال توسعه کارها هستیم. او گفت شکست جزئی از زندگی است و زمانی که می خواهید چیزهای جدید را امتحان کنید اگر شکست نخورید، نمی‌توانید چیزهای مختلف را تجربه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420