لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ سری ۵ ادیشن سرامیک مشکی پیش از تولید توسط اپل رد شد

اپل واچ سری ۵ ادیشن سرامیک مشکی پیش از تولید توسط اپل رد شد

شرکت اپل تصمیم داشته تا در سال ۲۰۱۹ میلادی از اپل واچ سری ۵ همراه با یک نسخه ادیشن سرامیک مشکی نیز رونمایی کند که این محصول پیش از تولید از رده خارج شده است.

تصاویر اخیر که در توییتر منتشر شده نشان دهنده آن است که اپل واچ سری ۵ در سال ۲۰۱۹ قرار بود مجهز به یک نسخه ادیشن از جنس سرامیک مشکی نیز باشد که شرکت اپل در نهایت تصمیم به خارج کردن این نسخه ویژه از رده بندی محصولات خود گرفت. این تصاویر نشان داده که شرکت اپل نمونه‌های اولیه از این محصول را نیز طراحی و تولید کرده بود، اما این محصول هرگز تولید نشد و در نهایت فقط نسخه سرامیکی سفید این محصول آماده عرضه به بازار شد. شرکت اپل تمایلی به تجاری سادزی این محصول در بازار جهانی نگرفت و همین موضوع باعث شد تا کاربران در سال ۲۰۱۹ به اپل واچ سرامیکی مشکی دسترسی نداشته باشند.

گفتنی است که اپل واچ ادیشن سرامیکی یک محصول رده بالا با قیمت بسیار بالا به حساب میاید و اپل در زمینه تجاری سازی این محصول دقت و وسواس زیادی به خرج می‌دهد. همین موضوع باعث شده تا شرکت اپل تصمیم بگیرد در سال ۲۰۱۹ میلادی اقدامی برای تولید اپل واچ سرامیک ادیشن با رنگ مشکی نکند.

اپل واچ ادیشن سرامیکی اولین بار در اپل واچ سری ۲ در سال ۲۰۱۵ رونمایی شد، این در حالی است که شرکت اپل در اپل واچ سری ۴ هیچ نسخه ادیشنی ارائه نداد و پس از آن در سری ۵ فقط رنگ سفید را به صورت تکراری آماده عرضه کرد. اپل معمولا اپل واچ های سرامیک را با قیمت ویژه و پشتیبانی خاص آماده عرضه میکند که از همه لحاظ تفاوت‌های زیادی با سری‌های اقتصادی اپل واچ دارند.

گفتنی است که در حال حاضر اطلاعات دقیقی از تلاش اپل برای عرضه اپل واچ سری ۷ ادیشن سرامیکی در دست نیست.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373