لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سه بازی کلاسیک اپ استور در اپل آرکید عرضه می‌شوند

سه بازی کلاسیک اپ استور در اپل آرکید عرضه می‌شوند

اپل آرکید سه بازی قدیمی را به زودی آماده عرضه می‌کند که شامل Angry Birds Reload، Doodle God Universe و Alto’s Odyssey: The Lost City هستند.

اپل در حال گسترش کاتالوگ سرویس اپل آرکید خود با معرفی و ارائه دوباره بازی‌های کلاسیک اپ استور است. این سه بازی نسخه جدید از بازی‌های قدیمی، بدون خرید درون برنامه‌ای هستند و پیش بینی می‌شود با طراحی و محتوای جدید عرضه شوند.

هر سه بازی با عناوین جدید و در دسته Apple Arcade Original قرار می‌گیرند، همچنین تاریخ دقیق انتشار نداشته و تحت عنوان «Coming Soon» لیست شده‌اند.

بازی Alto’s Odyssey: The Lost City بازی کلاسیک شن و ماسه در یک اکوسیستم جدید اضافه شده است که گیمر باید محتوای جدیدی را بازی کند.

بازی Doodle God Universe همان گیم‌پلی قدیمی که با گرافیک جدید دوباره طراحی شده با کنترل چهار عنصر برای ساختن دنیا و تکمیل وظایف بازی انجام می‌شود.

بازی Angry Birds Reloaded که نسخه کاملا بازسازی شده بازی قدیمی است که با تیراندازی به‌وسیله پرندگان و استفاده از قدرت جدید آنها برای کمک به دفاع در برابر خوک‌ها است.

گیمرها می‌توانند با پرداخت 4.99 دلار ماهیانه این سه بازی و 180 بازی دیگر را اجرا کنند، اپل آرکید همچنین در باندل اشتراکی اپل وان هم قابل خرید است.

اپل آرکید سرویس اشتراک بازی اپل برای دستگاه‌های اپل است که بهترین و با کیفیت‌ترین بازی‌ها را برای پلتفرم موبایل و کامپیوتر ارائه می‌دهد. اپل آرکید بیش از 100 بازی قابل اجرا دارد که آنها را در اپ استور iOS، macOS و حتی tvOS ارائه می‌کند.

بازی‌ها در این سرویس اشتراکی اپل به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت قابل اجرا بوده و گیمرها می‌توانند بعد از دانلود بازی آن را اجرا کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420