لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل کاربران آی او اس ۱۴ را مجبور به آپدیت نمی‌کند

اپل کاربران آی او اس ۱۴ را مجبور به آپدیت نمی‌کند
iOS 14: Release Date, Uhrzeit für Deutschland und mehr - COMPUTER BILD

شرکت اپل طی سیاست جدید خود تصیمیم دارد تا کاربران را مجبور به نصب آپدیت آی او اس ۱۵ نکند و همچنان از آی او اس ۱۴ پشتیبانی نرم افزاری کند.

تا پیش از این با‌عرضه نسخه جدید سیستم عامل آی او اس، شرکت اپل پشتیبانی نرم افزاری و عرضه به‌روزرسانی‌های نسخه قبلی سیستم عامل خود را متوقف می‌کرد. اما حالا این شرکت تصمیم گرفته تا از آی او اس ۱۴ نیز پس از عرضه iOS15 پشتیبانی کند.

آی او اس ۱۵ پاییز امسال به صورت عمومی عرضه می‌شود و بسیاری از کاربران اقدام به دانلود و نصب این نسخه خواهند کرد. با این حال شرکت اپل پس از پاییز امسال همچنان آپدیت‌های نرم افزاری را برای آی او اس ۱۴ عرضه خواهد کرد.

اپل برای اپلین بار در تاریخ فعالیت خود تصمیم گرفته تا به کاربران حق انتخاب بین استفاده از آی او اس ۱۴ و ۱۵ را بدهد و در صورتی که کاربران تمایلی به نصب نسخه جدید را نداشته باشند، همچنان می‌توانند آپدیت‌های امنیتی را دریافت کنند.

در حقیقت کاربران آی او اس ۱۵ صرفاً کسانی هستند که تمایل به دریافت امکانات و قابلیت‌های ارائه شده در این نسخه جدید را دارند.

اپل تا پیش از این به روز رسانی‌های امنیتی را برای نسخه‌های قدیمی آی او اس متوقف می‌کرد که این موضوع با مشکلات ویژه ای کاربران را همراه می‌ساخت. اما حالا شرکت اپل متعهد به عرضه به روز رسانی‌های بیشتر برای کاربران در نسخه‌های قدیمی آی او اس نیز شده است.

آی او اس ۱۵ صرفاً از لحاظ برخی از قابلیت‌ها به نسخه پیشین خود برتری پیدا کرده و امکان پشتیبانی همزمان ‌آن‌ها از به روز رسانی‌های امنیتی وجود دارد که این موضوع توسط بسیاری از کاربران نیز تأیید شده است. شرکت اپل به زودی آی او اس ۱۵ را از طریق آپدیت‌های نرم افزاری در اختیار عموم کاربران قرار میدهد. کاربرانی که تمایل به دریافت این نسخه جدید دارند پس از عرضه آن در پاییز می‌توانند از بخش Software Update اقدام به دریافت آن کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373