لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توضیحات مدیران اپل درباره آیپد او اس 15

توضیحات مدیران اپل درباره آیپد او اس 15

مدیران اپل در یک مصاحبه مجازی، درباره آیپد او اس 15 و قابلیت‌هایی مثل مالتی تسکینگ، کنترل یونیورسال و سایر موارد توضیحاتی ارائه داده‌اند.

در یک مصاحبه جدید «Bob Borchers» رئیس بازاریابی جهانی محصولات اپل و «Sebastien Marineau-Mes» رئیس بخش سیستم‌های هوشمند این شرکت، درباره iPadOS 15 و قابلیت‌های جدید مربوط به این سیستم عامل صحبت کرده‌اند.

در جریان این مصاحبه به قابلیت مالتی تسکینگ در آیپد او اس 15 و مقایسه آن با سیستم عامل قبلی پرسیده شده که در آپدیت جدید به کاربر تجربه ساده‌تری برای کار با این ویژگی ارائه شده است.

مدیران اپل توضیح داده‌اند که در iPadOS 15 مدل فضایی با تجربه ساده‌تری در اختیار کاربر بگذارند از جمله در قابلیت Split View می‌توان یک پنجره را جایگزین کرد. اپل از ارائه این قابلیت قصد داشته که کاربران مالتی تسکینگ که تا پیش از این فقط یک گزینه محسوب می‌شده را بهتر درک کنند.

همچنین توضیحاتی درباره دستورهای میانبر روی کیبورد جدید گفته شده، ضمن اینکه در اولین نسخه بتا iPadOS 15 به این ویژگی جدید اشاره شده است. به گفته اپل هدف این بوده همه چیز هم در این سیستم جدید از طریق کیبورد قابل هدایت باشد.

بنابراین همه امکانات و قابلیت‌های جدید مالتی تسکینگ از طریق میانبرهای کیبورد قابل انجام بوده و کاربران مجبور نیستند دستان خود را از روی صفحه کلید بردارند. آپدیت جدید، فضایی عالی برای کشف‌های نو در اختیار کاربران می‌گذارد.

مدیران اپل به این نکته اشاره کرده‌اند که با تلاش آگاهانه میانبرهای مک و آیپد او اس را منطقی کرده‌اند، به طوری که کاربران می‌توانند با استفاده از کنترل یونیورسال از یک محیط به محیط دیگری به طور یکپارچه و با اطمینان حرکت کنند.

آن‌ها همچنین درباره کنترل یونیورسال صحبت‌هایی کرده‌اند که احتمالا در اولین نسخه بتا ارائه نخواهد شد ولی از ارتباط پیوسته بلوتوثی، ارتباط وای فای نظیر به نظیر و پشتیبانی از تاچ‌پد در آیپد استفاده خواهند کرد تا دستگاه‌های نزدیک یکدیگر را بشناسند.

مدیران اپل به برخی ویژگی‌های دیگری مثل Swift Playgrounds اشاره کردند که تا اواخر سال جاری برای توسعه دهندگان ارائه خواهد شد.

نسخه بتا اولیه اکنون در دسترس توسعه دهندگان قرار داده شده و نسخه عمومی iPadOS 15 در پاییز قابل دسترسی خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420