لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

صدای فضایی برای کاربران اندروید اپل موزیک ارائه شد

صدای فضایی برای کاربران اندروید اپل موزیک ارائه شد

شرکت اپل در نسخه جدید اپل موزیک که برای سیستم عامل اندروید ارائه داده امکان استفاده از صدای فضایی را نیز فراهم کرده است. کاربران اندروید اپل موزیک از طریق این قابلیت میتوانند صدای فضایی را روی هدفون‌ها و تلفن‌های هوشمند پشتیبانی شده خود تست کنند.

این به روز رسانی از همین حالا در پلی استور شرکت گوگل موجود است و کاربران می‌توانند آن را برای دستگاه‌های خود دریافت کنند. گفتنی است که این قابلیت تا پیش از این نیز در نسخه بتای اپل موزیک در سیستم اندروید ارائه شده بود که حالا به صورت عمومی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

شرکت اپل پشتیبانی از هزاران قطعه موسیقی را در این نسخه ارائه داده است تا از طریق به روزرسانی کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی نیز بتوانند از این سرویس استفاده کنند. علاوه بر این شرکت اپل نزدیک به هزار قطعه آهنگ را با کیفیت Lossless ارائه داده است که به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

شرکت اپل در این نسخه جدید امکان پخش صدای دقیق‌تر و جذاب‌تر را برای کاربران قراهم کرده است. این قابلیت از همین حالا در اختیار کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی است و در صورت داشتن اکانت اپل موزیک، کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند.

گفتنی است که این قابلیت برای تلفن‌های هوشمند اندروید، کامپیوترهای مک، آیپدها و آیفون‌ها ارائه شده است و امکان استفاده از آن در پلتفرمهای دیگر فعلاً وجود ندارد. اپل موزیک ۳.۶ در اندروید امکان پشتیبانی از دالبی اتموس را نیز خواهند داشت که تجربه‌ای متفاوت را برای آن‌ها فراهم می‌آورد.

کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی که تمایل به استفاده از این امکانات دارند میتوانند در گام اول اقدام به دانلود اپل موزیک کنند و با وارد کردن یک اپل آیدی اقدام به خرید اشتراک اپل موزیک از طریق گیفت کارت اپل کنند و از این سرویس به صورت یکپارچه و بدون توقف در پخش موسیقی‌ها استفاده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373