لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پایه آیمک M1 برخی از کاربران کج است!

پایه آیمک M1 برخی از کاربران کج است!

شرکت اپل به تازگی محصولات معرفی شده در جریان رویداد Spring Loaded را آماده تحویل به افرادی کرده که اقدام به ثبت پیش خرید آن‌ها کرده‌اند. در این میان، مشخص شده که پایه آیمک M1 برخی از کاربران از همان لحظه اول خراب است و عمل‌کرد درستی ندارد.

کاربران در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های مختلف اعلام کرده‌اند که ایمک M1 دارای یک عیب ناشی از ساخت است که باعث می‌شود تا نمایشگر به درستی روی پایه قرار نگیرد. در ویدیوهایی که برخی از اینفلوئنسرهای حوزه فناوری منتشر کرده‌اند نیز این موضوع دیده شده و نشان دهنده آن است که آیمک روی سطوح مختلف کج می‌ایستد.

یکی از یوتیوبرهای فعال در حوزه آنباکس و بررسی محصولات فناوری در کانال iPhonedo نیز در ویدیوی خود به این موضوع اشاره کرده و تأیید کرده که پایه آیمک M1 تا یک میلی متر خطا دارد و کج روی میز می‌استد.

یکی دیگر از کاربران نیز این موضوع را در بخش پشتیبانی وب‌سایت رسمی شرکت اپل تأیید کرده و اعلام کرده که آیمک او نیز یک میلی متر کج روی میز می‌ایستد. او تاکیید کرده که بارها سمت راست و چپ دستگاه را روی سطوح مخلف اندازه‌گیری کرده و مشخص شده که نمایشگر به صورت کج روی پایه ایستاده است.

در این میان برخی از افراد اعلام کرد‌ه‌اند که هفت پیچ روی پایه آیمک قرار دارد که باعث شده تا نمایشگر آیمک جدید روی آن قرار گیرد. این افراد ادعا کرده‌اند که احتمالاً بسته نشدن درست این پیچ‌ها در زمان تولید انبوه دلیل این موضوع بوده است که در نهایت باعث شده تا آیمک کج روی سطح قرار گیرد. البته این افراد تاکیید کرده‌اند که کاربر عادی امکان تغییر و دستکاری این پیچ‌ها را ندارد و این موضوع مشخصاً باید توسط خود شرکت اپل و بخش تعمیراتی آن انجام شود.

اپل البته هنوز در مورد این موضوع ادعایی را مطرح نکرده است و معلوم نیست که سرنوشت این محصولات چه می‌شود. اما به نظر می‌رسد که شرکت اپل در آینده نزدیک فراخوانی برای بازپس‌گیری این دستگاه‌ها بدهد و پس از تعمیر، این محصولات را در بخش ریفربیشد وب‌سایت رسمی به فروش برساند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420