لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویجت‌ها در iOS 15 دارای قابلیت Smart Stack هستند

ویجت‌ها در iOS 15 دارای قابلیت Smart Stack هستند

iOS 15 قابلیت جدیدی را در Smart Stack قرار داده که می‌تواند ویجت‌ مناسب را به طور خودکار و بر اساس موقعیت مکانی، زمانی و فعالیت کاربر اضافه یا حذف کند.

در آی او اس ۱۵ Smart Stack برای ویجت‌ها به کاربران اجازه می‌دهند که ویجت‌های مختلف را روی هم قرار داده و سپس آی او اس می‌تواند بیشترین ویجت را بر مبنای زمان در روز، موقعیت مکانی و غیره نمایش ‌دهد.

در iOS 15 اپل ویجت‌های پیشنهادی بیشتری در اسمارت استک قرار داده که به طور خودکار ویجت‌ها را بسته به زمینه در این مجموعه اضافه یا حذف می کند.

به عنوان مثال اگر در اسمارت استک کاربری ویجت‌های Weather و Reminders وجود داشته باشد، iOS 15 به طور خودکار و هوشمند یک ویجت Calendar را برای ثبت زمان جلسات آینده به آن اضافه می‌کند. بعد از جلسه، iOS 15 ویجت را از اسمارت استک حذف کرده و به بخشی که کاربر Weather و Reminders را در آن تنظیم کرده برمی‌گرداند.

اپل اظهار امیدواری کرده که این قابلیت جدید که بر مبنای اسمارت استک فعال می‌شود و بتواند به کاربران امکان کشف ویجت‌های جدید و کاربردی را بدهد.

iOS 15 و iPadOS 15 ویجت‌های جدیدی را برای Find My، Game Center، App Store Today، Sleep، Mail و موارد بیشتری ارائه کرده است.

این قابلیت در کنفرانس WWDC جدید معرفی شده و توسعه دهندگان علاقمند به یادگیری بیشتری درباره پیشنهادهای ویجت و نحوه اجرای آنها در اپلیکیشن‌های خود، می‌توانند جلسات این کنفرانس را دنبال کنند.

لازم به ذکر است که ویجت‌های پیشنهادی از اپلیکیشن‌هایی که کاربر استفاده می‌کند در زمان مناسب و در اسمارت استک او ظاهر می‌شود که کاربر می‌تواند آن را دوباره مرتب کند.

گفتنی است ویجت اسلیپ اطلاعات مربوط به نحوه خواب کاربر را نشان داده و کاربر می‌تواند برنامه خواب خود را از طریق آن بررسی کند. همچنین ویجت ایمیل، آخرین ایمیل کاربر را با یک نگاه اجمالی به او نشان داده و دسترسی به اینباکس ایمیل را برای او فراهم می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420