لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل قابلیت Spatial Audio را به نسخه جدید لاجیک پرو اضافه خواهد کرد

اپل قابلیت Spatial Audio  را به نسخه جدید لاجیک پرو اضافه خواهد کرد

اپل آپدیت لاجیک پرو که نرم افزار میکس و مسترینگ موسیقی است را با قابلیت Spatial Audio اواخر امسال عرضه خواهد کرد.

اخیرا در سرمقاله بخش خبری وبسایت اپل Apple Newsroom، مجری برنامه رادیویی اپل موزیک اشاره کرد که اپل در حال ساختن ابزاری برای لاجیک پرو است که به موزیسین‌ها امکان ایجاد و ترکیب آهنگ‌هایشان را با قابلیت صدای فضایی برای این پلتفرم می‌دهد.

این مجری برنامه گفته که اپل اواخر امسال ابزار ویرایش یکپارچه موسیقی برای لاجیک پرو را عرضه خواهد کرد. بنابراین هر نوازنده‌ای می‌تواند آهنگ‌های خود را با استفاده از قابلیت صدای فضایی و در هر مکانی از جمله استودیو، خانه یا هر جای دیگری برای اپل موزیک میکس و مستر کند.

قابلیت Spatial Audio بر مبنای ویژگی دالبی اتموس یک صدای فراگیر و همه جانبه ایجاد می‌کند که به موزیسین اجازه میکس و مستر موسیقی را می‌دهد طوری که به نظر می‌رسد سازها و تجهیزات موسیقی در اطراف کاربر قرار دارند.

لاجیک پرو نرم افزار حرفه‌ای موسیقی اپل که برای مک تولید شده با قیمت 199.99 دلار و در اپ استور مک موجود است که با دوره آزمایشی 90 روزه رایگان قابل دسترسی است.

لازم به ذکر است که اپل اخیرا از قابلیت Spatial Audio صدای فضایی رونمایی کرده است که با دالبی اتموس ترکیب شده و صدای سه بعدی ایجاد می‌کند، همچنین این قابلیت در ایرپاد یا سایر هدفون‌های اپل ارائه می‌شود.

اکنون اپل این قابلیت را در لاجیک پرو به کار برده که ابزار مناسب برای میکس و مسترینگ موسیقی است. امکانات و قابلیت‌های لاجیک پرو شامل نوشتن نت‌های موسیقی، ضبط صدای خواننده همراه با میکس و ویرایش صدا روی موسیقی که با این نرم افزار قابل انجام است.

لاجیک پرو بر مبنای سیستم عامل مک ساخته شده و باید در همین سیستم از آن استفاده کرد، ضمن اینکه از لوپ‌های اپل پشتیبانی می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420