لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شازم کیت برای اپلیکیشن‌های شخص ثالث و اندروید معرفی شد

شازم کیت برای اپلیکیشن‌های شخص ثالث و اندروید معرفی شد

اپل API شازم کیت را برای فعال‌سازی سیستم شناسایی صدا در اپلیکیشن‌های شخص ثالث و سیستم عامل اندروید معرفی و در اختیار توسعه دهندگان قرار داد.

اپل اعلام کرد نرم افزار تشخیص صدای شازم را که سال 2017 خریداری کرده، در اختیار اپلیکیشن‌های شخص ثالث و اندروید قرار می‌دهد تا آن‌ها از فناوری قدرتمند شازم برای شناسایی صدا استفاده کنند.

در طول سال‌ها، اپل شازم را با سخت‌گیری بیشتری با سیستم عامل iOS ادغام کرده و با ارائه iOS 14.2 اوایل امسال، یک دکمه شازم را در Control Center اضافه کرده که به کاربران امکان می‌دهد از هر نقطه روی دستگاه بتوانند از فناوری شناسایی صدای شازم استفاده کنند.

دکمه جدید شازم به کاربر اجازه می‌دهد تا آهنگ پخش شده از دستگاه را شناسایی کند،‌ در حالی که قبلا برای فعال کردن شازم کاربر می‌بایست از دستگاه دیگر اقدام به پخش یک آهنگ می‌کرد

شازم کیت یک رابط برنامه نویسی اپلیکیشن است که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا موسیقی را با میلیون‌ها آهنگ موجود در لیست پخش گسترده شازم هماهنگ کند، یا آن را با صدای از پیش ضبط شده در کاتالوگ سفارشی شامل محتوای صوتی از یک ویدویو یا پادکست مطابقت دهد.

استفاده از قابلیت تشخیص موسیقی شازم ویژگی‌هایی را ایجاد می‌کند که کاربران را به طور یکپارچه به فهرست موسیقی شازم متصل می‌کند.

شازم کیت همچنین به کاربران امکان می‌دهد تا با استفاده از این قابلیت برای پیدا کردن نام آهنگ، خواننده، ژانر و سایر موارد، تجارب اپلیکیشن خود را افزایش دهند.

از شازم کیت می‌توان برای ایجاد یک تجربه کاملا شخصی‌سازی شده استفاده کرد مثل عکس العملی که یک اپلیکیشن به صدای خاص پخش شده از آرشیو صوتی نشان می‌دهد.

لازم به ذکر است که اپل در کنفرانس WWDC 2021 که در هفتم ژوئن برگزار شد شازم کیت را برای توسعه‌دهندگان معرفی کرد.

شازم یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های مورد ستفاده کاربران است که با فعال کردن این اپلیکیشن و پخش آهنگ، بعد از چند ثانیه نام خواننده و آهنگ را شناسایی می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420