لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با هوم پاد نسل اول خداحافظی کنید!

با هوم پاد نسل اول خداحافظی کنید!

پس از توقف تولید هوم‌پاد نسل اول، امروز مشخص شده که شرکت اپل دیگر این محصول را برای خرید در فروشگاه رسمی آنلاین خود برای فروش ارائه نمی‌دهد و موجودی این محصول به پایان رسیده است.

شرکت اپل تا پیش از این اعلام کرده بود که تولید هوم پاد نسل اول را متوقف کرده است و صرفاً موجودی این محصول که تا پیش از این تولید شده بود را آماده عرضه خواهد داشت. اما حالا مشخص شده که این موجودی نیز به پایان رسیده است. با توجه به این موضوع میتوان گفت که تمامی هوم پاد نسل اول که به صورت نو عرضه شده تنها در دست فروشندگان غیر رسمی اپل در اختیار دارد که قیمت آن‌ها نیز افزایش قابل توجهی پیدا خواهد کرد و به زودی این موجودی نیز تمام خواهد شد.

در نتیجه می‌توان به این نتیجه رسید که از همین حالا به بعد باید با هوم پاد نسل اول خداحافظی کرد و بسیاری از کاربرانی که تمایل به خرید این محصول دارند دیگر نمیتوانند این محصول را در بازار به صورت نو پیدا کنند.

هوم پاد نسل اول در سال ۲۰۱۷ و در جریان رویداد WWDC 2017 رونمایی شد. این محصول دردسرهای بسیار زیادی را برای شرکت اپل ایجاد کرد، چرا که اپل برای عرضه این محصول با چالش‌های ویژه‌ای مواجه شد و نهایتاً در روزهای پایانی سال ۲۰۱۸ این محصول را آماده عرضه به بازار کرد. محدودیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری در کنار عدم پشتیبانی از سرویس‌های موسیقی مختلف در زمان عرضه و همچنین قیمت نسبتاً بالای آن در مقایسه با اسپیکرهای هوشمند دیگر باعث شد تا فروش این محصول بسیار پایین باشد و در نهایت شرکت اپل تصمیم به توقف تولید آن بگیرد.

توقف تولید هوم پاد نسل اول در حالی رخ داد که شرکت اپل هیچ مدل جدیدی از این محصول را آماده عرضه به بازار نکرده و صرفاً یک نسخه کوچک‌تر از آن با عنوان هوم پاد مینی در بازار آماده عرضه شده است.

شرکت اپل البته ممکن است در آینده نزدیک با نسخه‌ای جدید و بهبود یافته نسخه جدید هوم پاد را آماده عرضه به بازار کند. البته این موضوع هنوز توسط هیچ یک از تحلیلگران و شایعات تأیید نشده است و معلوم نیست چه زمانی نسل دوم هوم پاد آماده عرضه خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373