لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Handshake یک ابزار کارآمد برای مدیریت فایل‌های اندروید در مک

Handshake یک ابزار کارآمد برای مدیریت فایل‌های اندروید در مک

شرکت اپل یک اکوسیستم یکپارچه را برای کار با مک، آیفون و آیپد توسعه داده است. در این میان برخی از کاربران به هر دلیلی ممکن است تمایل به استفاده از تلفن‌های هوشمند اندرویدی داشته باشند که عمل‌کرد آن‌ها خارج از اکوسیستم اپل است. در این مطلب ۷ اپلیکیشن برتر مک را معرفی می‌کنیم که برای کاربران تلفن‌های هوشمند و تبلیت‌های مبتنی بر اندروید کارآمد است.

شرکت اپل در توسعه و عرضه iOS و macOS قابلیتی را با عنوان کانتیویتی عرضه کرده که امکان استفاده یکپارچه میان آیفون و مک را برای شما فراهم میکند، تصور کنید در حال نوشتن یک ایمیل با کامپیوتر مک خود هستید و در همین لحظه مجبور می‌شوید که مک بوک خود را ببندید و به جای دیگری منتقل شوید. کانتینیویتی در اینجا به کمک شما می‌آید تا ادامه کار را با استفاده از آیفون خود انجام دهید و ایمیل نیمه‌کاره را تمام کنید.

​Handshake یک ابزار کارآمد برای مدیریت فایل‌های اندروید در مک

هر چند که گوگل به‌ عنوان توسعه‌دهنده اندروید ابزار ساده و پیش پا افتاده‌ای را برای انتقال فایل میان اندروید و مک در نظر گرفته، اما Handshaker میتواند امکانات بهتری را به شما ارائه دهد. با نصب این اپلیکیشن امکان بهتری را برای مرور محتوای فایل‌ها و فولدرهای اندروید رد مک دارید و کافی است پس از باز کردن اپلیکیشن گوشی را با کابل به مک متصل کنید. این اپلیکیشن از ارتباط بی سیم با اندروید شما نیز استفاده می‌کند که البته به یاد داشته باشید که این اپلیکیشن در گوگل پلی ارائه نشده است و شرکت گوگل به آن مجوزهای لازم برای دانلود مستقیم را نداده است. این اپلیکیشن در مک اپ استور نیز قابل دانلود و نصب است.

Pushbullet برای مشاهده نوتیفیکیشن‌های اندروید در مک

Pushbullet یک اپلیکیشن مناسب برای مشاهده نوتیفیکیشن‌های اندروید در مک است. وقتی از اندروید استفاده می‌کنید، قابلیت‌هایی نظیر مشاهده محتوای آی‌مسیج از طریق اپل آیدی مشترک روی دستگاه‌های دستکتاپ و همراه را نخواهید داشت و برای دسترسی به این امکان نیاز به نصب یک نرم‌افزار دیگر دارید. اپلیکیشن Pushbullet به صورت مستقیم روی مک و اندروید باید نصب شود تا این امکان را برای شما فراهم بیاورد.

Alt-C

Alt-C میتواند امکان داشتن یک کلیپ بورد مشترک را بین اندروید و مک ایجاد کند تا دیگر نیازی به انجام کارهای پیچیده برای انتقال داده‌ها میان دستگاه‌های مختلف را نداشته باشید. این اپلیکیشن نیز باید در اندروید و مک به صورت مشترک نصب شود.

Vysor

این اپلیکیشن امکان ریموت زدن مشترک بین دستگاه‌های اندروید در کامپیوترهای مک را میدهد. این اپلیکیشن را باید در هر دو دستگاه خود نصب کنید تا کارکرد آن به صورت صحیح انجام شود.

VLC Mobile Remote

VLC یک پلیر قدرتمند است و با استفاده از نرم‌افزار ریموت آن میتوانید اندروید را به ریموت پلیر کامپیوتر مک تبدیل کنید. تصور کنید که با استفاده از کامپیوتر مک یک فیلم را تماشا میکنید و با نصب این نرم‌افزار دیگر نیازی به استفاده از ماوس یا ترکپد برای کنترل محتوای در حال پخش ندارید، کافی است نرم‌افزار ریموت را در اندروید باز کنید و پس اتصال مشترک از گوشی محتوای مورد نظر خود را کنترل کنید.

DroidID

این نرم‌افزار نیز به شما امکان باز کردن قفل مک از طریق اندروید را فراهم می‌آورد. شما حتی می‌توانید از اثر انگشت اندروید برای باز کردن قفل مک استفاده کنید و امکانی شبیه به تاچ آیدی را برای خود فراهم اورید. البته این نرم‌افزار ممکن است از نظر امنیتی زیاد مورد تأیید نباشد. با این حال می‌توانید با پذیرش ریسک آن استفاده کنید.

Unified Remote​

یک اپلیکیشن کراس پلتفرم برای کنترل ماوس و کیبورد مک از طریق اندروید است که امکانات بسیار زیادی دارد. این اپلیکیشن برای هر نرم‌افزار کاربردی از پلیرها گرفته تا پاور پوینت یک رابط کاربری ویژه دارد تا روند کار از طریق ریموت آسان باشد. حتی برای اجرای بازی نیز این اپلیکشن امکان تبدیل به دسته و کنترلر تاچ مخصوص را دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420